This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[A] NRG SD Velgen, en std. pia sjit

Status
Not open for further replies.

Pronk

Pronk Racing Service
Me vorige topic is een beetje onoverzichtelijk geworden, vandaar dat ik ff een nieuwe start. Bijna alles wat daar stond is al verkocht, heb nu nog liggen :

NRG SD Velgen, oud model NRG, Zwart, nog helemaal netjes, en nog goede banden eronder, pirelli en een maxi. 100 euro

Pia radiateur, beschadigd, maar doet zijn werk nog perfect, lamellen zijn verbogen, maar alle spoelkanalen zijn nog intact. 10 euro

Std zooi, oliepomp/tank , koppeling, voetkap NRG beschadigd, voorkap NRG beschadigd, achtervleugel , standaard cilinder, uitlaat enz enz.
 
pronk, je radiateur (met lamellen etc...) is verkocht aan mij (ook al weet je het zelf nog niet..)

ik bel je d'r morgen wel even over
 
Originally posted by Mtown_22
pics velgen ???
(en passen deze ook onder een runner SD ?)

Als je zelf busjes draait gaat het passen ja. Als je precies wil weten hoe je het doet met je chezzmo ff PM-en.
 
Originally posted by Sander
pronk, je radiateur (met lamellen etc...) is verkocht aan mij (ook al weet je het zelf nog niet..)

ik bel je d'r morgen wel even over

Ik heb nog geen telefoon gehoord
 
Owkee, ik heb de NRG velgen expres opgekocht omdat ik dacht dat er wel genoeg mensen op dit forum waren die hun typhoon mooier wilde maken. Hier heb ik me dus behoorlijk in vergist zo te merken, wat bieden jullie ervoor?
 
hallo

passen deze velgen ook op een slider. moet ik iets aanpassen om ze pas te maken. 40 euro geef ik je voor allebei als ze passen. je moet ze toch kwijt.
 
Status
Not open for further replies.