This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[A]Nokia 8310 simlockvrij

Status
Not open for further replies.

vivaatje

Well-Known Member
Ik heb hier een nokia 8310 liggen die ik voor een goed bod wel graag wil verkopen ivm aanschaf Samsung S300. Doe een goed bod, onder de 100euro hoef je het in elk geval niet te proberen, reageer ik niet eens op Er zit net een nieuw frontje op die nog NIET is gebruikt (andere zaten krassen op van mijn sleutels:|) Zo goed als nieuw!! Ik hoor het wel, mailen of MSN kan:
groentjeshining@hotmail.com

Deze is het, maar dan niet met rode en witte toetsen maar enkel met witte toetsen. Ziet er mooier uit dan op het plaatje vind ik persoonlijk, anders kan je altijd nog nieuwe keypadje kopen (15euro). Bovendien krijg je het stnd frontje (rood/grijs) erbij met die paar krasjes erop.

Sushi: ik heb je toegevoegt
Kobus: ik heb je bod genoteerd, als er een hoger bod komt komt dat hier te staan!

Ik geef je er nog 135€ voor als je hem onder rembours wilt opsturen ofzo,neem contact met me op!!!timmeke_55@hotmail.com

neej is nog niet verkocht, Icedude is nog niet online geweest en heb er verder nog niets over gehoord. Dus nog steeds te koop!

Status
Not open for further replies.