W Wackoflo (Re)Member 18 April 2004 #1 Kwil deze ruilen tegen een 6310i eventueel met bijbetaling... Iemand maybe zoon ding liggen?
W Wackoflo (Re)Member 18 April 2004 #2 btw: ding is incl doos, boekjes en bon dus hijs niet gestolen oid8)
Kuit@NRG 200 pktjes 18 April 2004 #4 wat moet ie gaan kosten heb zeer veel intresse. eventueel kan ik ruilen heb nog een panasonic GD 87
W Wackoflo (Re)Member 18 April 2004 #6 Originally posted by Kuit@NRG wat moet ie gaan kosten heb zeer veel intresse. eventueel kan ik ruilen heb nog een panasonic GD 87 Click to expand... sorry de foon die je aanbied is niet dat wat ik zoek...
Originally posted by Kuit@NRG wat moet ie gaan kosten heb zeer veel intresse. eventueel kan ik ruilen heb nog een panasonic GD 87 Click to expand... sorry de foon die je aanbied is niet dat wat ik zoek...
dixi4ever Well-Known Member 20 April 2004 #7 wat moet hij eigenlijk los kosten?? Of issie alleen te ruilen tegen 6310??
W Wackoflo (Re)Member 21 April 2004 #8 Originally posted by dixi4ever wat moet hij eigenlijk los kosten?? Of issie alleen te ruilen tegen 6310?? Click to expand... Kben op dit moment in onderhandeling met speed195, mocht dit niets worden gaat de telefoon in losse verkoop idd. De prijs moet ik dan nog ff over nadenken maar die geef ik dan wel.
Originally posted by dixi4ever wat moet hij eigenlijk los kosten?? Of issie alleen te ruilen tegen 6310?? Click to expand... Kben op dit moment in onderhandeling met speed195, mocht dit niets worden gaat de telefoon in losse verkoop idd. De prijs moet ik dan nog ff over nadenken maar die geef ik dan wel.
W Wackoflo (Re)Member 22 April 2004 #9 ok ik hoor niet veel meer van speed195 Gooi maar een bod neer... vanaf nu is hij ook gewoon te koop! greetz
ok ik hoor niet veel meer van speed195 Gooi maar een bod neer... vanaf nu is hij ook gewoon te koop! greetz
W Wackoflo (Re)Member 24 April 2004 #14 Originally posted by Boeie zie wederom je msn. Click to expand... 2bad deal is gemaakt met speed195 ivm met zijn 6310i maar dat biertje doen we toch wel een keer ^_^ topic kan dicht...
Originally posted by Boeie zie wederom je msn. Click to expand... 2bad deal is gemaakt met speed195 ivm met zijn 6310i maar dat biertje doen we toch wel een keer ^_^ topic kan dicht...