(A)nette runner dark dream lc sd Euro 1200,-

Status
Not open for further replies.

Streetglow-fox

130+ just do it
Ik plaats deze advertentie van een vriend van me die aan zn auto wil beginnen daarom bied ik deze als zo goed als nieuw(e)/(ogende) runner dark dream uit bj. 2002 aan:

bloktype: cc005
km-stand: +-8200km
snelheid: ong 80km/h
kleuren: blauw en wit parelmoer
alle onderdelen in het blok zijn origneel op de menbraanklepjes na

De scooter is altijd std. geweest, er heeft alleen een yasuni r gehad. mn maat is de 2e eigenaar en de eigenaar ervoor was een meisje en vond de scooter gewoon te snel. Met de orginele uitlaat die er nu op zit kun je gewoon de meeste scooter al bijhouden ook met andere uitlaten met de yasuni r was de runner met kop en schouders sneller dan iedere andere onbegr. scooter ook pia's met hetzelfde type blok en uitlaat en sommige 70cc's en snelle 50's. gewoonweg de snelste origenele cilinder na de onder de kenners "beruchte" runner 'type 1' cilinders welke de italiaanse overheid toen der tijd verbood vanwege de snelheden en hoge vermogens die onbegr. runners daarmee konden bereiken.

er is op het moment een enkel defect en dat is de afstandteller van de km-teller de km/h teller doet het wel en in het verleden zijn de menbraankleppen openstaand waren. verder is er zijn er nooit mankementen aan de scooter geweest. de cilinder is niet bewerkt al men af en toe denkt sterker nog de cilinder is er nooit afgeweest. de scooter is altijd bij de dealer onderhouden geweest.

de scooter is een tijd geleden professioneel gespoten bij een erkend autoschadeherstelbedrijf voor de kleine 350 euro en is daarna nauwelijks de schuur uit geweest. en heeft geen enkele kras in de lak

foto's op aanvraag op het moment en de prijs valt over te onderhandelen maar niet met dromers! reageer dan gewoon niet!

Interesse, pm of e-mail je naar: hakke_dan@hotmail.com

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back