[A]MVT Toerentellers Nieuw!!

Status
Not open for further replies.
ok laat het dan ff horen en ik weet niet hoeveel je er kan krijgen, maar er is veel intresse en stel je hebt meer vraag dan aanbod hoe ga je dat doen. ik reageerde als eerste weet niet of dat wat uitmaakt? maar laat maar horen als je meer weet
 
Originally posted by DthaDriver
ok laat het dan ff horen en ik weet niet hoeveel je er kan krijgen, maar er is veel intresse en stel je hebt meer vraag dan aanbod hoe ga je dat doen. ik reageerde als eerste weet niet of dat wat uitmaakt? maar laat maar horen als je meer weet
Ik weet nog niet precies hoeveel ik er kan regelen, daarom bel ik er ff achteraan maar ik kan hem nog niet te pakken krijgen, er is inderdaat veel vraag naar maar ik probeer er zo veel mogelijk te krijgen..
 
Ik ga morgen ff 2 tellers halen 2 verschillende dan kunnen jullie zien welke erzijn, ik kan dus zoveel krijgen als ik wil.
en ook nog veel meer onderdelen. krijg moregn waarschijnlijk ook prijstlijst, morgen weet ik meer.
ik ga ff proberen een digicam te regelen dan post ik wel ff pica's
 
Originally posted by ApriliaFreak
Ik ga morgen ff 2 tellers halen 2 verschillende dan kunnen jullie zien welke erzijn, ik kan dus zoveel krijgen als ik wil.
en ook nog veel meer onderdelen. krijg moregn waarschijnlijk ook prijstlijst, morgen weet ik meer.
ik ga ff proberen een digicam te regelen dan post ik wel ff pica's

welke onderdelen kan je nog meer krijgen dan?
heb ook wel interesse!
voeg maar toe: pasqualmorais@hotmail.com
 
Ik heb ff 2 verschillende toerenteller gehaald, zodat ik ff kan laten zien om welke het gaan.

MVT: CT24
Met nederlandse handleiding
Compleet met batterijen en kabel enz
kan alleen toeren van 2 en 4 takt weergeven.
verder geen andere functies.

Toeren teller P.E.T. Digitaal (schijnt volgens groothandel net nieuw te wezen)
-Voor 2 en 4 takt
-Maximum RPM
-Running Time
-Dual RPM
Deze is ook gewoon compleet heeft alleen meer functies.

Ik heb nog geen foto's kunnen maken maar regel ik snel.

ik heb er nu dus 2 verschillende thuis liggen wie er 1 wil moet ff mailen of pm'n ik kan ze niet allemaal in m'n lijst zetten. er dient wel eerst geld overgemaakt te worden omdat ikze ook eerst voor moet betalen. maar dat word wel geregeld wie er 1 wil krijgt al mijn gegevens.
 
Dit is dus de MVT
63.jpg

bron: www.scootertuning.net
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top