[A]Multivar , Hebo krukas en Gasveer

Status
Not open for further replies.

George

Well-Known Member
Eej mensen ik heb hier nog een multivar, Hebo krukas en Gasveer liggen voor minarelli Horizontaal.

Multivar- Compleet met gradendeksel, driehoekjes en glijlager. Ongeveer 1500km gelopen, je ziet dus wel dat ie gelopen heeft, maar er zitten geen plekken op.

Hebo krukas- Goeie volronde krukas, ongeveer 2000km gelopen. Geen speling of iets. 10pens. Gewoon een prima krukas.

Gasveer- Merk onbekend, rode veer, met een chrome gaspot. Hoger als een std beta ark achterveer. Lengte is 365mm! Let op de lengte die ik heb gemeten is niet van bout tot bout, maar gewoon echt van onderkant tot bovenkant. De veer ziet er nog goed uit, alleen moet ie bijgevuld worden.

'T liefst verkoop ik alles ineenkeer, maar als je losse dingen wilt kopen heb ik er geen bezwaar tegen.
Oja, pic van de gasveer heb ik wel, alleen kan ik 'm er hier niet opzetten. Iemand anders may-b?
Mzzls.
 
Advertisement - register to remove this

offtopic:

Die gasveer zou dat geen bitubo zijn?

/offtopic

Die krukas wat zou je daar ongeveer voor willen hebben enne, is 2000 veel voor een krukas? (dus zeg eerder een nieuwe)
 
Kan best dat 't een bitubo is. ik heb er een pic van, maar ik kan 'm hier niet opzetten. En volgens mij is 2000km niet veel voor een krukas, deze krukas heeft onder een tamme cilinder gezeten.
 
kan je mij die foto mailen, ik heb er een die aan je omschrijving voldoet......een betor.
Hij is wel kaduuk, dus zoek een ander en aangzien deze me erg goed beviel...
 
Gasveer is er nog! Lengte van bout tot bout is 340mm! Ik ben er trouwens achter welk merk 't is, namelijk een Betor... nieuwwaarde van 90euro. Voor pic moet je me mailen! Mzzls.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top