Marco. Member of: 8 October 2003 #1 Halloo Ik heb hier nog een mooi nokia 8210 liggen, in goede staat, zit nieuw display in dus geen geen bekende display problemen meer. Ook nog 2 click on frontjes erbij in de kleuren zwart en rood. Simlock vrij. En ook een lader erbij Ik zal nog ff opsommen wat je erbij krijgt: *nokia 8210 *tel. lader *2 frontjes, rood en zwart (wit metallic zit er nu op) origineel nokia *simlock vrij *100% eerlijk *nieuw display Op de foto staat de tel met het oude frontje, die zit er nu niet meer bij.. de 95 euro is incl. verzenden!! edit foto: grtz marc0
Halloo Ik heb hier nog een mooi nokia 8210 liggen, in goede staat, zit nieuw display in dus geen geen bekende display problemen meer. Ook nog 2 click on frontjes erbij in de kleuren zwart en rood. Simlock vrij. En ook een lader erbij Ik zal nog ff opsommen wat je erbij krijgt: *nokia 8210 *tel. lader *2 frontjes, rood en zwart (wit metallic zit er nu op) origineel nokia *simlock vrij *100% eerlijk *nieuw display Op de foto staat de tel met het oude frontje, die zit er nu niet meer bij.. de 95 euro is incl. verzenden!! edit foto: grtz marc0
F frank de pagter Senior member 8 October 2003 #3 82-10 nokia Voor €70 incl. mag je hem naar mij opsturen of eventueel zou ik hem ook kunnen komen halen.. Laat maar ff weten, ciao.
82-10 nokia Voor €70 incl. mag je hem naar mij opsturen of eventueel zou ik hem ook kunnen komen halen.. Laat maar ff weten, ciao.