[A]mooie levi's jas met philips rush mp3-player....

Status
Not open for further replies.

yori

Well-Known Member
mooie levi's jas met philips rush mp3-player en philips xenium 989 gsm.
de mp3-player en gsm zijn in de jas ingebouwd je kunt ze er ook halen en los gebruiken, als de mp3-player en gsm in de jas zitten kun je alles besturen met een afstandsbediening die ook in de jas zit.
vanaf de telefoon loopt een draadje in de jas met daaraan een microfoontje die je ook op de jas kunt plaatsen en de oordopjes lopen ook door de jas en komen ook aan het eind van de jas eruit zodat je geen last hebt van al die draadjes.
Dit was een project van philips en levi's en is een speciale oplage, er zijn er ook maar 50 van op de hele wereld en ik heb em gekocht voor 1500 euro en ik verkoop em nu voor 1000 euro en ik heb em maar 1 keer aangehad

Advertisement - register to remove this

WTF is dit nouweer...fucking 1000 eppo voor een jas met een playertje erin :S Of je bent kenkerstoned/lam of je hebt wel iets heeeel speciaals tekoop :/ Show us some pics

alles wat op tv te zien is, hoef je serieus te nemen.........deze gast is volgens mij niet helemaal goed in zijn paasei :?

Originally posted by Sander
alles wat op tv te zien is, hoef je serieus te nemen.........deze gast is volgens mij niet helemaal goed in zijn paasei :?

danniet:|

Originally posted by zip1985
mooie levi's jas met philips rush mp3-player en philips xenium 989 gsm.
de mp3-player en gsm zijn in de jas ingebouwd je kunt ze er ook halen en los gebruiken, als de mp3-player en gsm in de jas zitten kun je alles besturen met een afstandsbediening die ook in de jas zit.
vanaf de telefoon loopt een draadje in de jas met daaraan een microfoontje die je ook op de jas kunt plaatsen en de oordopjes lopen ook door de jas en komen ook aan het eind van de jas eruit zodat je geen last hebt van al die draadjes.
Dit was een project van philips en levi's en is een speciale oplage, er zijn er ook maar 50 van op de hele wereld en ik heb em gekocht voor 1500 euro en ik verkoop em nu voor 1000 euro en ik heb em maar 1 keer aangehad

En trouwens...wie koopt nu zo'n ding om m maar 1 keer aan te doen en m dan voor 500 eppo minder wegdoen...uitleg is hier zeker gewenst :P

Ik vind jullie allemaal eigenlijk best zielig, ik bedoel wanneer iemand iets aanbied dan moet je maar aannemen dat hij/zij echt heeft wat hij aanbied

`De waard vertrouwd zijn gasten zoals hij zelf is` (geloof dat spreekwoord zo is)

Maarja als jullie even op de philips site hadden gezocht hadden jullie dit gevonden:

....

....

.....

Dus neem maar aan dat die gast niet lult

//offtopic

laat ik jaartje geleden ook zo'n te hebben gekocht......

Kostte nieuw 250 eppo

Originally posted by chezzmo
//offtopic

laat ik jaartje geleden ook zo'n te hebben gekocht......

Kostte nieuw 250 eppo

Dit gaat niet om de telefoon, of de mp3 player of de jas........

Dit gaat om het alles in 1 ding, je koopt iets wat een collectors item is.................En daar betaal je voor

Originally posted by KOBUS
Ik vind jullie allemaal eigenlijk best zielig, ik bedoel wanneer iemand iets aanbied dan moet je maar aannemen dat hij/zij echt heeft wat hij aanbied

`De waard vertrouwd zijn gasten zoals hij zelf is` (geloof dat spreekwoord zo is)

Maarja als jullie even op de philips site hadden gezocht hadden jullie dit gevonden:

....

....

.....

Dus neem maar aan dat die gast niet lult

Het gaat me er ook niet om wat die kerel aanbiedt...ik vindt het gewoon relaxed om te weten wat het precies is...

Enough bullshit nu...succes met de verkoop iig

Ps: Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten

zo'n collectors item moet je eigenlijk ook niet aanbieden op een scooterforum.. De leeftijd en salarissen zijn meestal te laag om zoiets echt te kunnen/willen kopen en bovendien liggen de interessen ook vaak ergens anders (waarom zat iemand anders op een scooterforum:rolleyes: ) Ik zou het proberen op Marktplaats.nl of een echte veiling oid!

chezzmo, had je jas, mp3speler, en gsm, voor 250 euro>??
dat lijkt me een beeeetje absurd goedkoop...
gsm + mp3speler, is alleen al meer dan 250 euro

vink knap.
waar heb je het dan gekocht, want er zijn er maar egt 50 van gemaakt en op de markt gebracht en ze zijn verkocht voor, als ik me nie vergis, 1500 euro.

Status
Not open for further replies.
Back