[A] mooie aerox te koop

Status
Not open for further replies.

stefaaaan

Well-Known Member
Hallo,

Bij deze bied ik voor een vriend van mij een aerox uit 2003 aan. De scooter is altijd goed onderhouden en met liefde behandeld.
Er is nog nooit mee gevallen of iets dergelijks. Alles is dus recht en het stuur heeft geen afwijking oid.
De aerox verkeerd in zeer goede staat. Er zit nergens roest op.
Een aantal kappen zijn aan elkaar geplamuurd wat de scooter uniek maakt. De achterkant bestond eerst uit 4 kappen, maar nu uit 1. Het achterlicht is in de vorm van een ster wat je op de foto ziet. De kappen heeft hij laten spuiten bij een autospuiterij. Het zijn de kleuren van de Skyline van ‘2 fast 2 furious’. Er zit parelmoer doorheen en er zit geen 1 krasje op.

Heel het motorblok is ongeveer ’n half jaar geleden volledig gereviseerd. Bijna alle onderdelen zijn vernieuwd en verbeterd. De achterste carterhelft is gezandstraald waardoor hij er weer als nieuw uitziet. Het volgende heb ik laten polijsten: voorvork, stuur, remhendels, rempotdeksels, waterpomp, carterkap en kickstarter. De velgen zijn zwart met een gepolijst randje wat er zwaar vet uit ziet. Verder zit er een crosstuurtje op. Voor de rest zit er een karttankje ingebouwd vanwege de dichtgeplamuurde achterkappen.


- Topsnelheid van 85 km/u ongeveer
- Alles wat er op zit doet het perfect
- Kenteken is aanwezig, alle papieren, 100% eerlijk natuurlijk.



Motorsche specificaties:
Cilinder: DR 70
Uitlaat: Yasuni R
Carburateur: 17,5 mm
Koppeling: Malossi
Vario: Malossi
V-snaar: Malossi

Hier een aantal foto's:

162385.JPG


266999.JPG


3.JPG


Een goed kettingslot krijg je erbij.

Voor vragen en/of intresse:
0624661384, bel niet geheim, want dan neem ik niet op.
Ook kan je mailen naar maassteef@hotmail.com of stuur een pm.


MOET SNEL WEG I.V.M. GELDGEBREK VOOR VAKANTIE. DE VRAAGPRIJS IS 1500 EURO.
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top