[A]Minarelli Speedfiets project onderdelen

Status
Not open for further replies.

Boj

Banned
De interesse voor de speedfight is weg... Vandaar een verkoop topic. Of er nog wat nieuws terug komt is nog de vraag. We zien wel hoe het loopt. :)


Velgen: SR SD 5 spaaks
De velgen zijn nieuw gecoat en nog nooit mee gereden. Voor ligt een verse ML50 band op en achter een splinternieuwe Kundo. Het coaten heeft veel tijd gekost. Elke keer kreeg ik ze terug met de welbekende 'sinasappelhuid'. Na 3 keer opnieuw laten coaten / stralen zijn ze eindelijk 100% glad.

Foto:
4ck5geo.jpg

2ldyfqu.jpg



Carters:
Minarelli horizontaal Single Disc carters.
Carters zijn gepolijst en zeer licht aangepast op een evo cilinder. Er is een glijbaantje in gemaakt en de spoelgangen zijn aangepast. Het is nog gangbaar voor vrijwel elk type cilinder. Nieuwe remschoenen.

Foto:
2i8er6c.jpg



Chrome carterdeksel:
100% écht chrome. Dus geen zacht TNT Chrome! Is helemaal compleet met inhoud en Power1 aluminium kickstarter.

Foto:
2ro3xo6.jpg



Bewerkt Waterpomphuis:
Mooi en netjes bewerkt. Ondertussen ook goed gepolijst.

Foto:
2ziyk4y.jpg



Stuurtje:
M-stuur compleet met handvaten en een Domino's snelgas. Geen foto van. (allemaal nieuw gekocht dus in absolute topstaat)




Motorische onderdelen​

Malossi MHR 2005 vario
Nieuwstaat. Geen mankementen. Helemaal compleet met alle busjes die bijgeleverd worden. Ook een setje rollen. Amper mee gereden!

Foto:
348h7p2.jpg



V-Force3:
De echte! Dus geen stage 6 ding. Heeft nog geen benzine geproeft, alleen gemonteerd gezeten. Onder voorbehoud verkocht

Foto:
4hu2x4x.jpg



Dell'orto 26mm VHST getuned
Venturi is geheel aangepast. Er is een 70mm kelk op geperst en de venturi is uitgedraait. Komt samen met zo'n 45 sproeiers. Dus perfect af te stellen.

Foto:
2upr8k9.jpg

43otsgw.jpg



Kiesler wig + Piaggio recht spruitstuk
Getuned en afgestemd op elkaar. Loopt perfect in elkaar over. (voor 24/26mm!) Het is wel gebruikt maar nog in goede staat.


Polini Evo membraan
Gebruikt, maar nog in nieuwstaat. Doet niet onder voor een vl14.


Malossi 13/44 + rox secundair
Goed voor een rf van +-10. Fijne sprintvertanding dus. Geperst en geheel klaar om te monteren. Nog geen 3 km gebruikt!


Koelings onderdelen​

Electrische waterpomp (x2)
Reigh pompjes. 1 nieuw, 1 gebruikt. Allebij goed. Kan beide met een volle accu geleverd worden.


DPR Radiateur
Vergelijkbaar met een malossi radiateur. Extreme koeling voor extreme cilinders. Uiteraard met intern reservoir. (bieden vanaf 100 euro, nieuwprijs/inkoopwaarde = €220!!)

Foto's DPR Radiateur
2zr26a8.jpg

44jub5s.jpg



Zippo ter vergelijking van de afmetingen.
2hgadf7.jpg

48ndfza.jpg


Crosser radiateur
Leuk klein radiateurtje met intern reservoir. Ziet er zeer goed uit. (opnieuw gespoten) Leuke radiateur die zonder teveel aanpassingen achter elke willekeurige voorkap gaat passen. Er zijn een aantal lamellen verbogen, maar dat maakt qua koeling niet veel uit.

Foto:
4gje2e1.jpg

301in4o.jpg



Speedfight radiateur
In goede staat. Iedereen kent het wel zo ongeveer.

Foto:
4fxyaa8.jpg




Overige onderdelen​

Aftelspul
Ik heb nog een hele doos met rollen/sproeiers (mikuni/keihin), gasnaalden, trekveren, drukveren etc etc. Zo'n 20 rollensets, 20 sproeiers, 5 drukveren, 6 setjes trekveren. Dit mag weg voor een goed bod.


Ophaningen DPR c21/c30
Ik heb nog 2 ophangingen over. Ook te gebruiken voor andere uitlaten. €10,- ps!

Foto:
2hqcy80.jpg



Remschijven
Oud type braking schijven. De mooiste van de braking serie vind ik persoonlijk. Weinig gebruikt, geen diepe groeven. Het gaat om de voor en achter schijf. Past op elke velg met 3 punts bevestiging.

Foto:
2l9s13c.jpg






Dit was het voor nu. Het is al een hele lijst, en ik heb ongetwijfeld nog meer liggen. Er staan geen prijzen bij. Ik vraag jullie dus ook om een goed bod te doen. Ik heb echter wel graag dat we dit reëel houden!

De informatie over onderdelen staan er bij. Fotos zijn ook duidelijk genoeg dus ik hoef ook geen mensen die mij toevoegen met vragen waarvan het antwoord al in dit topic staat. Lees even goed dus aub. :)

Voorwaarden:
- Direct geld. dus niet eerst op je loon of kerst toeslag wachten
- Geen interesse? Voeg me dan ook niet toe
- Ik ben geen sinterklaas / kerstman, hanteer dus ook alleen gangbare boden


Bij interesse mag je me toevoegen op msn of een mailtje sturen.
Bojgrob18@hotmail.com

PM'en mag ook.

Groeten!
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top