[A]Minarelli Horizontaal Compleet Motorblok

Status
Not open for further replies.

Josh

Well-Known Member
Minarelli Horizontaal Compleet Motorblok

Ik heb een compleet carter gekocht op marktplaats Minarelli Horizontaal Compleet Motorblok

Ik heb een tijdje geleden een carter gekocht hier op marktplaats. Daar bleken de spiebanen van kapot te zijn samen met nog enkele andere dingen. Dit was geen leuke verassing. Ik heb nu dus 2 carters compleet en ik heb een in orde die ik zelf hou, de ander knap ik helemaal op en verkoop ik. Ik zal ervoor zorgen dat dit carter dus wel rijd in tegenstelling tot velen carters die hier aangeboden worden.

Het carter wordt helemaal opgeknapt en schoongemaakt. Er gaan nieuwe lagers en keringen in. Ik heb twee krukassen die er in kunnen, een nieuwe doppler die nog ingereden moet worden en een standaard krukas. Een van de twee krukassen kan ik ook los verkopen. De cilinder die erbij komt moet ook nog ingereden worden. Samen met die nieuwe lagers en keringen komt het erop neer dat dit blokje nog zo'n 500km ingereden zal moeten worden maar het is wel in orde. Het carter is compleet. Ik twijfel nog of ik deze onderdelen misschien los wil verkopen. E-mail even als je dit wil. Over de prijs kan ik duidelijk zijn, een rijend carter vind je nergens anders voor minder dan 200 euro, dus grijp je kans.

Het carter is compleet, dat wil zeggen dat het volgende erop zit/kan:
- Een nieuwe Dopler krukas of een standaard krukas
- Ontsteking (met koelvin uiteraard)
- Standaard vario
- Standaard koppeling
- Overbrenging toebehoren (V-snaar, vertanding)
- Een gele of zwarte standaard demperveer
- Cilinder en zuiger
- KoelKappen
- Wiel
- Spruitstuk
- Middenstandaard
- Trommelrem
- Carterkap (licht beschadigd)

Voeg me gerust toe op msn voor een babbeltje. Mijn msnadres is GsJ_osh_@Ho_tma_il.co_m (verwijder lage strepen, ivm spam)Wanneer je interesse hebt in een of meerdere onderdelen moet je me maar even mailen.

De vraagprijs is 199 euro
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Pen 10, tenminste, het is dezelfde maat als dat een standaard krukas van minarelli is. En natuurlijk met lagers (C4) want het carter komt in elkaar.
 
Last edited:
Verkoop je het blok niet gewoon leeg dus zonder krukas,cil, vario etcetera ?

edit/
Is het trouwens AC of LC blok ? Dus SD of DD rem ... ?
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top