[A][mina hor] snel spul (oa MHR 50)

Status
Not open for further replies.

Tjarda RV

-HSC- Member
ik kap met me phantom om die snel te maken dus ik verkoop wat spul ervan:

- MHR 50 LC untuned,weinig gelopen,zit alleen geen zuiger bij.
bied maar wat moois

-SD carter,geheel compleet AC gekoeld,alles standaard,net gereviseerd met C3 lagers.

99 euro ex.


-std krukas met C4 lagers
30 euro ex.

-CGC tronic toeren begrenzer,met knopje en afstelling.
30 euro ex.

-malossi 70cc AC sport,helemaal compleet.
69 euro ex.

- BW's freem+draadboom+benzine tank en stuur &voorvork.
bied maar


dit was het voorlopig
 
Advertisement - register to remove this

tevens ook een stel velgen van een phantom,SD en zwart met bandjes.

als je fotos van iets wilt moet je even mailen naar me.
laters
 
Voorvork

Eehy ik zie dat je een bw's voorvork hebt wat is de staat ervan en wat wil je er voor hebben.

Past deze overigens op me Yamaha Bw's Next ivm schijf want er is ook een trommel versie

BVD

oow jaah Msn: Evertozzz@zeelandnet.nl
 
ik zoek nog naar een phantom orginele pijp als jij die hebt wil ik die graag kopen of ruilen tegen 1 van mijn pijpjes.
- area NRX (nardo
- athena pijp
- area orginele pijp
 
Tja ik zoek een orginele of een andere uitlaat die lekker trekt en mooie top heeft maar niet al te veel opvalt qua lawaai en uiterlijkj. Geen terugloper o.i.d . Als jij zo een hebt is het altijd mooi. Ik zoek verder nog een middeltoerige 70cc cilinder voor mina hz LC maar jij hebt AC dus dat gaat ook over.
 
tja ik had een dr70lc,maar is al weg.mhr 50 doet het ook wel leuk hoor.
Ik heb verder nog een laser uitlaat en een sito uitlaat dacht ik.
 
hmmzzz Laser uitlaat is terugloper en dus niets kan ik net zo goed mijn nrx of athena uitlaat er weer op zetten. En die sito plus is net weer iets te lomp hahaha. Ik zoek meer iets in de richting van SPL of zo dat vind ik een vette niet opvallende uitlaat. Ik heb zelf een DR70cc LC, 17.5, hebo vario, hebo koppeling en nog wat kleine spulletjes.
 
Originally posted by speedmember
ik heb nog wel een gepolijste gianelli metal liggen voor minarelli horizontaal. mag je voor 50 euro hebben
dOEd,wil je aub zelf een topic openen of diegene die intresse in jou spul heeft pm-en?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top