This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[A]min. horz. stuff

Status
Not open for further replies.

marijke18

Well-Known Member
Ja ik heb dus

1 dr 70 cc cillinder ac foto op aanvraag! Hoe oud precies zou ik niet weten. Ik heb er in ieder geval 3000 km mee gereden. Cillinder reed nog goed toen ik hem verwisselde. Alleen verwisseld omdat ik mijn scoot ombouwde van ac naar lc. Vraagprijs 25 euro. Zuiger zit erbij + kop.

1 50 cc ac cillinder. Standaard cillinder dus. Is ongeveer 12000 km oud. roestig van buiten, maar geen krassen. ook hier is een foto van. Zuiger zit erbij + kop.

1 malossie vario leeftijd onbekend foto's zitten erbij is dus te zien op aanvraag. bieden rond 15 euro

1 voorkap van een sr www + die zwarte ribbelkap die achter de gaten zit. Kleur is metallic zit nog goed in de verf. Ophangingspunten zijn nog goed. richtprijs rond de 15 euro foto's ook aanwezig

1 achterkuip van sr www. Is niet geverfd moet nog verder worden geschuurd nieuwprijs rond de 169 euro. Geen serieuze krassen ophangingspunten zijn nog goed. Richtprijs 30 euro.Foto weer op aanvraag.

1 Carburateur van 12 mm. Is gewoon nog goed niks mis mee. Foto op aanvraag. Vraagprijs rond de 15 euro.

1 Standaard vario is volgens mij og wel goed. heb er zelf maar een paar dagen mee gereden dus kan er niet veel over zeggen. wel trouwens van een tweedehands scooter dus heeft wel meer gereden. Vraagprijs rond de 10 euro foto op aanvraag.

1 standaard koppeling zelfde verhaal als bij de vario paar dagen mee gereden en eraf gehaald wel trouwens van een tweedehands scooter dus heeft wel meer gereden. richtprijs ook rond de 10 euro foto op aanvraag.

1 kenda binnenband voor achterband scooter gewoon standaard maat. vraagprijs 5 euro foto op aanvraag.

1 rubberen voetmat set voor sr www vraagprijs 5 euro.

1 ac koelrip en die zwarte kap die ervoor zit. Foto's op aanvraag.

en dat was het wel.

mailen kan naar
R.hoogers@student.fontys.nl
0624735572
ohja het is optehalen in heerlen of in Tilburg. Kan ook onder rembours worden verstuurd dan komt er nog 12,50 bij!

mzzls
Rob
 
Graag foto's van:

1 voorkap van een sr www + die zwarte ribbelkap die achter de gaten zit. Kleur is metallic zit nog goed in de verf. Ophangingspunten zijn nog goed. richtprijs rond de 15 euro foto's ook aanwezig


Waar woon je btw?
 
als je je email adres geeft kan ik je foto's van de voorkap opsture het spul is aftehalen of in Tilburg waar ik studeer of in Heerlen.

foto's van vario zijn verstuurd !

ohja ik wil het liefst dus gewoon zo snel mogelijk van alles af bieden mag en kan ook. Kijk ik wel of het ervoor weggaat.
 
Status
Not open for further replies.