This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[A] Mijn runner 180...

Status
Not open for further replies.

Steven#36

Twins Racing
Te koop:

Ik heb er lang over getwijfeld maar ik ga hem nu toch verkopen, mijn runner 180…
Omdat mijn vriendin in Amsterdam gaat studeren (en ik in Eindhoven) wil ik een motor die wat comfortabeler is op de langere afstand.

Bouwjaar 2000
Km st. 5800
Nederlands kenteken
Alarm

De pretlijst:

Motorisch:
-Cilinder getuned (Twins)
-Malossi krukas (bij 4500 km gemonteerd met nieuwe lagers)
-Malossi 25 mm carburateur
-Kartbox met twin-air filter (gemonteerd boven het carterdeksel op de plaats van de originele luchtfilter om de helmbak te behouden)
-Polini evolution uitlaat
-Malossi CDI
-Polini Vario
-Polini koppeling
-Polini koppelingshuis

Wegligging:
-Malossi f32s voorvork
-Fournales achterschokdemper
-Malossi 250mm zwevende remschijf
-In het stuurkapje weggewerkte snelgashendel
-Bridgestone ML50 banden voor en achter (achterband is aan vervanging toe)

Optisch:
-Klein stuurruitje (van een 50cc runner)
-Kleine carbon spiegeltjes
-Knipper- en achterlicht glazen (origineel) van het nieuwste type runner (SP PRO)

Alle originele onderdelen zijn aanwezig.

Hij gaat erg hard (dûh ) een 20 pk scooter gaat alleen de eerste paar meters wat harder weg maar daarna gaat deze er al heel snel voorbij… de top ligt zo rond de 150 op de teller (ik heb de 165 wel eens gehaald wind mee)

Mijn vraagprijs is 3475 euro

Ik realiseer me dat dit veel geld is maar er is voor minstens 2500 euro aan onderdelen gemonteerd en al het originele spul zit er ook bij. Een stdd runner zoals deze zal zo'n 2500 euro kosten dus tel uit je winst...)

Om hem evt. toch wat goedkoper te maken kan ik de originele voorvork&remschijf en achterschokdemper monteren, dan gaat er voor de vork&remschijf 450 euro en voor de fournales 150 euro af.

Min. vraagprijs is dus 2875

LET OP: Geen losse onderdelen en ook de vork en de fournales gaan NIET los weg als de runner nog niet zonder deze delen is verkocht.

Uitgebreide fotoreportage is hier te vinden:

http://www.scooterbase.net/scoot.php?ID=18973
 
Last edited:
Mijn excuses voor mijn dementheid, ik zie net dat dit overige merken is... Ik heb een kopie in V&A piaggio gezet.
Ik heb hem geclosed en als een mod hem wil verwijderen mag dat...
 
Status
Not open for further replies.