This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[A] Mhr Team, Hpi 2004, Yasuni c20

Status
Not open for further replies.

Steven.

Well-Known Member
Goeden dag allemaal!
Ik open dit topic omdat ik deze onderdelen over heb, En andere onderdelen weer niet. Vandaar dat er ook te ruilen is.

Aangeboden:

Mhr team 70 in nieuw staat, ongeveer 200 km oud! Zat op project dus altijd goed onderhouden etc. Alleen met A747 gereden Verder helemaal compleet! Kop, pakkingen, zuiger, lager, doosje en cilinder.

€175,-

Foto`s:


en:



Yasuni c20 super pijp! Hoog me gescoord. Zit in orginele lak en géén deukjes, scheurtjes of wat dan ook! Helemaal compleet met: Flens, veertjes, demper, expansie.

€180

Foto:


Hpi 2004 goeie ontsteking verder niks op aan te merken. Wel gebruikers sporen maar werkt perfect! Helemaal compleet.

€175,-

Foto:


21mm Dellorto Gewoon goed! Overcompleet! Met extra w7 naald, malossi doorzichtige vlotterkamer, en sproeiers.

€40,-

Foto:


Mhr Replica 70 Goeie staat en compleet. Nieuw zuigertje/veren is geen overbodige luxe! Verder netjes! Leuke straat cilinder o.i.d.!

€85,-

Rito as met c3 lagers. Netjes asje, ongeveer 500km oud!

€50,-

Er valt te ruilen tegen een Malossi eprom+cdi of een mikuni 24 vlakschuif.

Dit zijn VRAAGprijsen maar dit wil ik er ongeveer wel voor hebben. Als je wilt bieden, je bod gelieve via pm!

Mvg,

Steven
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.