Betaboost scooter loos 19 November 2002 #1 mhr team cilinder : 500 km gelopen 17.5 delorto carb : 500 km mhr vario : ook 500 km gelopen voor minareli horizontaal heeft zo weinig gelopen omdat ik aan gehouden werd en als ik niet binnen een week afvoer nemen ze mijn scoot weer in beslag interesse laat bericht achter en dan regelen wij wel een mooie (redelijke prijs )
mhr team cilinder : 500 km gelopen 17.5 delorto carb : 500 km mhr vario : ook 500 km gelopen voor minareli horizontaal heeft zo weinig gelopen omdat ik aan gehouden werd en als ik niet binnen een week afvoer nemen ze mijn scoot weer in beslag interesse laat bericht achter en dan regelen wij wel een mooie (redelijke prijs )
Betaboost scooter loos 28 November 2002 #4 wat is dit ??? ik heb allang deze thread ususcribed alles is weg sorry !!!!! hoe komt dat deze thread weer open is ?????????
wat is dit ??? ik heb allang deze thread ususcribed alles is weg sorry !!!!! hoe komt dat deze thread weer open is ?????????
Arnie Boinaarz 28 November 2002 #5 je moet editen en dan deleten en niet unsubscriben dan krijg je alleen geen mailtjes meer als er gereageerd wordt
je moet editen en dan deleten en niet unsubscriben dan krijg je alleen geen mailtjes meer als er gereageerd wordt