This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[A]mhr team 2000 uitlaat

Status
Not open for further replies.

bastenj

master stekkie
Ik bied hierbij mijn mhr team 2000 uitlaat te koop aan of te ruil tegen een yasuni c20 of yasuni c16 (eventueel met bijleg van u kant afhankelijk van de staat waarin de uitlaat zich bevind).

Mijn uitlaat is in perfecte staat, voor de rest hoef ik vast niet veel uitleggen iedereen kent dit type uitlaat en denk dat dit 1 van de mooiste is uit de range (kwa looks in iedergeval zeker). De uitlaat staat momenteel niet in de lak ik olie hem heel vaak in. Zelf heb ik er nooit mee in de regen gereden sinds ik hem heb op geknapt en er is dus ook geen sprake van roest of iets dergelijks.

Ik zoek dus een uitlaat vergelijkbaar met c16 c20 en dan het liefst een c16 en over de deal worden we het dan vast wel eens.

Richt prijs 225 euro (bij verkoop)

Pix

zo was hij toen ik hem in mijn bezit kreeg



En zo is hij nu zoals jij hem krijgt



Hijs nu wel iets donkerder (vind ik zelf iets mooier) meer fototjes kun je ook zien bij mijn project NEAROX.
 
kheb een bidalot c20 (goede staat) nog liggen (als je die wilt) voor pics zie scooterbase
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.