[A]MHR-blok, manston IS max tuned,ng,HPI

Status
Not open for further replies.

lightning

Well-Known Member
Ik heb te koop

Krukas RHQ malossi
MHR multivar
MHR overrange v-snaar
MHR delta clutch
MHR overrange poelies
MHR primaire vertanding
Manston IS-tuning maximaal getuned 130e (warmgelopen :(
Hebo NG (300km oud), standaard
HPI
21mm Do
Bidalot C20
Membraan(carbonplaatjes), spruitstuk, pakkingen enz om het geheel kompleet te maken zitten er allemaal bij, dus en geheel blok klaar om mee te blazen :)

Dit alles is te koop in 1 geheel,

ER GAAT DUS NOG NIX LOS WEG!!! PAS OVER 1-2 WEKEN, ALS HET BLOK NIET GEHEEL VERKOCHT WORD

MAIL aub je bod naar some1_foryou@hotmail.com
 
Advertisement - register to remove this

belang bij de Overange en Deltaklots, dus als je die foto's wil mailen of hier posten o.i.d erg graag.

edit/ sorry ik lees of je grootse zin met koeienletters heen, zag pas later dat er niks los weggaat /edit

p.s. mocht je toch op losse verkoop over gaan, hoor ik het graag.
 
als je over gaat tot losse verkoop heb ik belangstelling voor je carters met daarin gemonteerde krukas... verder helemaal leeg. ik heb een bod gemaild naar je email:)
 
Wat moet die NG opbrengen?en met wat voor maat zuiger?En verder compleet?
En is manston erg beschadigd? fotos van bijde cils?
 
Last edited:
de prijs van het gehele blok zal ongeveer op de helft van de nieuwprijs komen van alleen de snelle spullen

Dus kun je zelf ongeveer de prijs betalen
als je alles op een rijtje zet, ik zal dit zelf ff zo snel mogelijk doen

De helf van de nieuwwaarde is zeker niet te veel omdat de spullen in zeer goede staat zijn en de meeste maar 200km hebben gelopen, natuurlijk wel veel geld maar niet voor wat je er voor terug krijgt

deze spullen hebben op mijn project scooter gezeten, alleen heb ik deze verkocht zonder blok omdat die gene nog een org. blok had liggen en anders de scooter te duur werd
 
Nu los te koop:

Krukas RHQ malossi+getunede carters (IS-tuning max 90e) +c4 lagers voor 250e

MHR multivar+MHR overrange v-snaar+MHR overrange poelies
voor 180e

MHR delta clutch =60e

MHR primaire vertanding =55e

Manston IS-tuning maximaal getuned voor 130euro (warmgelopen= nog gewoon uit te honen, slechts lichte vegen)
285e

Hebo NG (300km oud), standaard =160e

HPI =170e

21mm Do =40e

Bidalot C20 =130e

Membraan(carbonplaatjes) =15e
 
De meeste prijzen zij wel meer dan de helfd van de prijs

die overange kost 250 nieuw bij fast-parts ik geef je 200 voor die overange al ik die delta clutch er bij krijg
 
er staat ok de helft van de nieuwwaarde voor het gehele blok, dus als je het gehele blok koopt ben je een stuk goedkoper uit
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top