This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[A] MD Tuned Carters, Cilinder/ MHR RHQ as/ HPI '03 ontsteking.

Status
Not open for further replies.

DG.

DG Design
Aangeboden:

Mijn blokje die door interesse verlies geen cm heeft gelopen. De carters zijn erg netjes, gestraald, waarnaar getuned door Dennis van MD-Tuning, waar ik geen foto's van laat zien natuurlijk. Er zit een Malossi MHR RHQ as in met natuurlijk frisse nieuwe lagers, de ontsteking is een van Piaggio naar Peugeot veranderde ontsteking op, namelijk de HPI 2003, een betrouwbare goede ontsteking. De krachtbon van dit alles is de Minarelli Polini Evolution B 70cc. Deze heb ik voor 250 euro nieuw gekocht toen hij net nieuw op de markt was, waarnaar ik hem naar Dennis heb gedaan om hem voor 90 euro aan te laten passen op het Peugeot carter. De cilinder is standaard op het afwerken van de poorten na.

De prijzen van de onderdelen los zijn:

De cilinder: 200 euro ex verzenden.
De ontsteking: 70 euro ex verzenden
De krukas: 110 euro ex verzenden
De carters: 120 euro ex verzenden.

Samen is dat dus 500 euro, wil je alles in 1x kopen mag je bieden vanaf 400 euro. Voor de serieus geintresseerde van de carters, natuurlijk krijg je foto's van de tuning te zien voordat we een deal sluiten, maar zo op internet zetten zit er niet bij.

De foto's:













Bij interesse PM.
 
Status
Not open for further replies.