RobvdZande SH-Tuning.NL 19 October 2003 #1 Een zeer goede 7200rpm 40 Gig hardeschijf van Maxtor; €40 Excl.
Jelle Well-Known Member 19 October 2003 #2 dit is dus een 5400rpm, zie het staan op de gegevenssticker, niet de mensen verkeerd voor gaan lichten hier he...
dit is dus een 5400rpm, zie het staan op de gegevenssticker, niet de mensen verkeerd voor gaan lichten hier he...
bertusweed2 -BXT- Aerox 19 October 2003 #3 volgens mij is het wel een 7200rpm, want zie 5400 nergens staan en is volgens mij een DiamondMax Plus 9. Die zijn er alleen maar in 7200rpm. correct me if i'm wrong
volgens mij is het wel een 7200rpm, want zie 5400 nergens staan en is volgens mij een DiamondMax Plus 9. Die zijn er alleen maar in 7200rpm. correct me if i'm wrong
RobvdZande SH-Tuning.NL 19 October 2003 #4 Originally posted by Boeie dit is dus een 5400rpm, zie het staan op de gegevenssticker, niet de mensen verkeerd voor gaan lichten hier he... Click to expand... Jaja, ff goed kijken...
Originally posted by Boeie dit is dus een 5400rpm, zie het staan op de gegevenssticker, niet de mensen verkeerd voor gaan lichten hier he... Click to expand... Jaja, ff goed kijken...
RobvdZande SH-Tuning.NL 19 October 2003 #6 Het staat er ook wel maar het is idd een DiamondMax Plus 9 7200RPM... Link.
Jelle Well-Known Member 19 October 2003 #8 mooi, wees nou eens duidelijk, want het plaatje klopt niet, die schijf is een diamondmax VI (dus 6) en dat is 5400rpm. bovendien is een diamondmax IX (9 dus) veel dunner dan deze...
mooi, wees nou eens duidelijk, want het plaatje klopt niet, die schijf is een diamondmax VI (dus 6) en dat is 5400rpm. bovendien is een diamondmax IX (9 dus) veel dunner dan deze...
bertusweed2 -BXT- Aerox 19 October 2003 #9 is voor 90% zeker een 2mb cache. Want zijn (bijna) niet verkocht, de 40gb diamondmax plus 9 in 8mb cache.
is voor 90% zeker een 2mb cache. Want zijn (bijna) niet verkocht, de 40gb diamondmax plus 9 in 8mb cache.
Jelle Well-Known Member 19 October 2003 #10 nouja, topic closed, doordat ik het maar een vaag iets vind. De HD op het plaatje is dus niet de hd die aangeboden wordt? wees eens duidelijk en pm me. dit is geen diamondmax 9, ik kan het weten, want daar heb ik er hier meerdere van liggen...
nouja, topic closed, doordat ik het maar een vaag iets vind. De HD op het plaatje is dus niet de hd die aangeboden wordt? wees eens duidelijk en pm me. dit is geen diamondmax 9, ik kan het weten, want daar heb ik er hier meerdere van liggen...