[A]Manston, KRD F1, Overrange, Mikuni 24, Speedclutch, Carters met Athena as, Selettr

Status
Not open for further replies.

ErikG

Señor
0i ik heb laatst een Beta Ark gekocht en die gaat nu in onderdelen de deur uit.

De prijzen zijn redelijk vast, tenzij je meer koopt. De prijzen zijn exclusief verzendkosten, alles word opgestuurd nadat het geld overgemaakt is. Het is eventueel ook mogelijk om naar Almere Muziekwijk station te komen.

Verder handel ik alles het liefst af via pm of via dit topic. MSN heb ik ook (erik@scooter-freaks.nl) ben alleen amper online.

Ik zou het erg waarderen als er mensen reageren die:
* echt het onderdeel serieus direct willen kopen.
* die ook het geld hebben en daar niet 2 weken op moeten wachten.

De onderdelen:
MHR 2000 die 50 km oud is en een Polini Speedclutch die 250 km oud zijn. De vario ziet erg bijna nieuw uit net als de ventilar. Er zit een Polini gradenplaat op en je krijgt er 2 v-snaren bij. Een oude Malossi en een nieuwe Athena. Beide v-snaren zijn even lang dus geen verschil. Prijs voor de MHR 2000 = 55 euro, prijs voor de Speedclutch = 30 euro.
MHR%202000%20(1).jpg

MHR%202000%20(2).jpg

MHR%202000%20(3).jpg
[/img]
MHR%202000.jpg

Overrange%20(4).jpg

Overrange%20(5).jpg

Overrange.jpg

Overrange%20(1).jpg

Overrange%20(2).jpg


24mm spruitstuk, spruitstukje waar de Mikuni inzat. Gewoon helemaal goed, het merk is me onbekend maar de Mikuni past probleemloos. Prijs = 20 euro.
Spruitstuk.jpg

Spruitstuk%20(1).jpg


Selettra ontsteking, de ontsteking vonkt ontzettend goed. Dat heb ik zelf getest en Robert was erbij. Je krijgt een complete Selettra ontsteking met een NGK bougie, het enigste wat mist zijn de schroefjes waar je de stator mee bevestigd. Op de rotor zelf zitten ook wat krassen, en er zijn wat koelvinnetjes afgebroken. De bougie a 15 euro en de bougiekabel krijg je erbij. Zoals ik al zei: de rotor vonkt ontzettend goed dus het werkt niet negatief. Een mooie rotor voor een nette prijs. Prijs = 110 euro.
Selettra%204%20(2).jpg

Selettra%20(2).jpg

Selettra%204%20(1).jpg

Selettra%204.jpg


mvg, Erik
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top