[A] Malossi overrange voor piaggio, compleet

Status
Not open for further replies.

Badr

Voddenbaal
Complete Malossi overrange voor Piaggio:

Achterpoelies (alletwee compleet) met drukveer
V-snaar
Malossi Vario

Zo gloed als nieuw, bied maar raak
 
Advertisement - register to remove this

Ik voorlopig ook ff, ik vindt het veels te duur. Mijn bod staat op Maximaal 200 euro. Ookal is ie bijna nieuw.
 
Hij wil er 275 voor hebben.....
Ik vindt het in ieder geval teveel, ik geef er maximaal 200 euro voor zoals ik al zei.
 
€ 275 ligt wel erg dicht bij de nieuwprijs... Ik heb er minder voor betaald als dat, ook nieuw [en het was wel de set waar de Fixed Poulie bij zat]...
 
Het is allemaal een beetje verwarrend. Normaal is het 2002 set malossi overrange zonder fixed poulie. En dan kost ie bij scootparts 185 euro. Deze is regelrecht bij de importuer opgehaald, en nu zit er ook een fixed bij. Dus vandaar de hoge prijs. Hij is dus helemaal compleet. Alleen vindt ik hem alsnog te duur...
 
61-11062 Aandrijfset Overrange Malossi MHR

Complete aandrijving.
Set bevat: Multivar MHR Variateur, Kevlar v-snaar, Fixed Poulie en Torque driver.
Past op oa: Puch Typhoon, NRG, NTT, MC2 tot '98.
Gratis thuisbezorgd in NL.


€ 256,95

Nieuw is ie toch echt goedkoper. Maar als je die van 185 hebt, is met achterpoelie, das toch ook de fixed en torque? Of heb ik het verkeerd.
 
Die van €185 is van "Runner"-overbrengingen [dus 134mm achterpoulies]... Hier zit geen Fixed Poulie bij, wat het prijsverschil verklaart...
 
Originally posted by ikke123
61-11062 Aandrijfset Overrange Malossi MHR

Complete aandrijving.
Set bevat: Multivar MHR Variateur, Kevlar v-snaar, Fixed Poulie en Torque driver.
Past op oa: Puch Typhoon, NRG, NTT, MC2 tot '98.
Gratis thuisbezorgd in NL.


€ 256,95

Nieuw is ie toch echt goedkoper. Maar als je die van 185 hebt, is met achterpoelie, das toch ook de fixed en torque? Of heb ik het verkeerd.

De set die aangeboden wordt is ook het 2002 model he....dus vandaar dat die duurder. Maar mij boeit het eigenlijk echt geen hol of ik nou de 2000 of de 2002 overrange, zal toch geen drol verschelen qua prestaties.
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Die van €185 is van "Runner"-overbrengingen [dus 134mm achterpoulies]... Hier zit geen Fixed Poulie bij, wat het prijsverschil verklaart...

Staat ook bij dat ie gwoon op ntt past en dat is toch 128mm normaal gesproken? Maar past de 134 mm wel gewoon?.
Ik dacht dat achterpoelie de beide helften waren.

Originally posted by mhr4ever
De set die aangeboden wordt is ook het 2002 model he....dus vandaar dat die duurder. Maar mij boeit het eigenlijk echt geen hol of ik nou de 2000 of de 2002 overrange, zal toch geen drol verschelen qua prestaties.

Als het dan toch niet "veel" scheelt dan haal ik de 2000 wel gewoon. Scheelt me toch wel weer wat. Bij mijn dealer is ie toch onder prijs van scootparts.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top