This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[A] Malossi MHR SPEED FKT

Status
Not open for further replies.

Ronnie

Well-Known Member
Beste mensen,

Wegens een verandering in mijn blok bied ik mijn cilinder aan. Het gaat om een Malossi MHR SPEED FKT. Het is nog de oude Speed dus de 6T. De cilinder is getuned door Koopmans Tuning. Het tune-werk is echt mooi gedaan. De afwerking is vind ik zelf super. Heb aardig wat cilinders in de handen gehad, maar dit is zeker weten vakwerk.

De cilinder zelf is nog in goede staat. Voordat ik hem kreeg is er nog een nieuwe cilinderwand in gekomen door powerseal. Daarna is er nog even meegereden. Ik zelf heb er toen ik hem kreeg een nieuwe zuiger bij gedaan. Alles ziet er nog perfect uit. Heb er op meeting Best mee gereden en heb nog een paar runs op de testbank gemaakt.

Wat krijg je erbij?
- cilinder
- zuiger
- binnenkop
- buitenkop
- naaldlager
- bougie (Denso)
- pakkingset (geen nieuwe maar de pakkingen die er nog bij horen)
- een stapeltje nieuwe voetpakkingen

Hier een foto van de cilinder. Hij is dus incl. Koopmans tuning logo waar er nog maar 1 cilinder van is. Dus zeer zeldzaam. Verder ga ik dus geen foto's van poorten ofzo online zetten. Dit vind ik respectloos gedrag naar de tuner toe.



Mocht je interesse hebben stuur me een pm. Daar kunnen we bij serieuze interesse het msn adres uitwisselen en kunnen we het hebben over de prijs en verdere zaken.

Je snapt denk ik wel dat deze cilinder niet voor een paar tientjes weg gaat, dus mocht je interesse hebben doe dan ook een serieus bod.

mvg
Ronnie.
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.