This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[A]Malossi MHR Digitronic CDI

Status
Not open for further replies.
Hallo,
Kep hier nog een zgan Malossi CDI.
Kreeg em bij mn scoot maar hij is nogal overbodig.

Info;

55-9002 Digitronic Eprom Malossi

Digitale CDI unit, gaat tot 20.000 toeren!
Zie de beschrijving op de Malossi site voor een uitgebreide beschrijving. Deze Eprom is een zeer geavanceerd stuk techniek dat alleen door deskundigen te monteren en af te stellen is
Past op oa: Gilera, Puch, Vespa scooters.
€ 189,95

Vorige eigenaar heeft hem niet gebruikt omdat hij nog bezig was met zn onderdelen bij elkaar te kopen [Binnenrotor ed]

Richtprijs; 120 Euro incl.
Heb jij een ander bod in ged88 PM dan even
 
Last edited:
Originally posted by nudeltuning
hoord deze op een binnen rotor of op een orginele ontsteking

Kan alletwee. Alleen heb je een ander plugje nodig als je hem op je std ontsteking wil doen.
 
ja ik moet er nog een heben voor een selettra rotor maar ik heb me door antony laten vertellen dat deze verschillend zijn, dus voor een binnen rotor en een std ontsteking dus mijn vraag is rotor of niet en is hij nog helemal goed, want deze dingen schijnen nog al gemakkelijk kapot te trillen.
 
dus het is er zo een als op de foto¿
dus zonder die 3 aansluitingen war je de stekkertjes van de orginele cdi op aansluit¿¿
en zit er ook een bobine bij want deze zal ook wle anders zijn als van mijn selettra omdat hier dan geen cdi meer bij zit.
mvg noel
 
Originally posted by MHR D.H. Tuning
Kan ook gewoon op een orginele ontsteking, bij die van mij in ieder geval wel , maar hoort eigenlijk bij een rotor.
Hij is idd voor de originele ontsteking en kan dus NIET op een binnenrotor!
 
thx mhr 27 da was dus wa ik ff wilde weten
kan ik dus nx mee iemand anders toevallig nog een eprom liggen??????
 
Status
Not open for further replies.