[A] Malossi MHR 2003 Uitlaat voor 70cc [A]

Status
Not open for further replies.

Carp_maniac

Whoet! Whooooeeeet!
Ik biedt hierbij de MHR uitlaat (2003) 70 cc... van een kameraad van mij aan.. de nieuwwaarde is zo rond de 300 euro's!!!
Hij ziet er nog als nieuw uit, dus daar is de prijs ook naar....
Ik zou zeggen biedt maar es...!
Groeten!!!

mhr.jpg
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

misschien kun je eerste de mensen hun vragen beantwoorden voor je kickt? (of heb je dat via pm gedaan ? ;) )

Verder is zoveel kicken helemaal niet nodig ... doe dit na een dag(paar dagen) wanneer je topic helemaal uit het zicht is :p
 
Jah weet je ik was er eerst vergeten bij te zetten dat hij voor een 70cc was.. en toen hij dat zei heb ik mijn titel enzow aangepast :D snappie ?
 
nieuw waarde is 300.... je mag zelf bieden...
.........

mijn 70 cc komt er aan.. dus ik zou wel willen bieden.. maja ik heb er nog niets aan :)
 
Richtprijs

Ik heb niet echt een richtprijs ik laat jullie bieden.. .maar zoals je ziet ziet hij er nog al nieuw uit! Dus.. bied maar es voor wat je er voor over hebt :)

Het is wel een nieuw model maar niet van Team gewoon mhr 2003 :)
 
In Use en Abuse wordt gezegd dat dit geen plaatje is van jouw kameraad zijn uitlaat, gaarne wat meer foto's van deze uitlaat in de huidige staat, anders gaat de verkoop niet door.
 
Uitlaat status

Nieuwe fotos komen eraan... ps dit is wel de juiste uitlaat... hij heeft hem van iemand overgekocht... en vandaar die foto.. dus weg met ut gezeur!!!!
Mazzel
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top