This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[A]Malossi 13/44 vertanding, Hebo koppeling en een 21mm carburateur.

Status
Not open for further replies.

ErikG

Señor
0i ik heb laatst een Beta Ark gekocht en die gaat nu in onderdelen de deur uit.

De prijzen zijn redelijk vast, tenzij je meer koopt. Alles word opgestuurd nadat het geld overgemaakt is. Het is eventueel ook mogelijk om naar Almere Muziekwijk station te komen.

Verder handel ik alles het liefst af via pm of via dit topic. MSN heb ik ook (erik@scooter-freaks.nl) ben alleen amper online.

Ik zou het verder erg waarderen als er mensen reageren die:
* echt het onderdeel serieus direct willen kopen.
* die ook het geld hebben en daar niet 2 weken op moeten wachten.

De onderdelen;
Malossi 13/44 vertanding; vertanding is in prima staat. Altijd goed ge-oliëd geweest. Verder is het een complete vertandingset geperst en wel. Wat dus wil zeggen dat je primaire vertanding krijgt (Malossi), secundaire vertanding (standaard), aangepast vertandingdeksel voor overrange poulies (standaard), vertandingsringen, vertandingbusjes, vertandingpakking en 1 flesje vertandingsolie.
Nieuwprijs = 62 euro voor alleen de Malossi primaire vertanding.
Prijs: 65 euro inclusief verzendkosten.




Hebo koppeling; in nieuwstaat. De Hebo koppeling is met groene trekveertjes. Gewoon een goede koppeling voor een leuke setup.
Nieuwprijs = 55 euro.
Prijs: 35 euro inclusief verzendkosten.




Del'lorto 21mm carburateur; prima carburateur voor de meeste setups. De carburateur is helemaal compleet en word geleverd met een handchoke. Ook zit er een benzinefilter bij. Tevens zit er ook een kelkje op zodat bijvoorbeeld je standaard luchtfilter ook past.
Nieuwprijs = 70 euro.
Prijs = 40 euro inclusief verzendkosten.







mvg, Erik.
 
Status
Not open for further replies.