[A] Licht runner frame, Afgedraaide velgen, SD carters, Manston2 cil

Status
Not open for further replies.

Ramon

Ferrari
Hoi,

De volgende spullen liggen me behoorlijk in de weg. De prijzen zijn erg scherp, omdat ik er nu echt snel vanaf wil. Alle foto's vind je onderaan deze post


Runner frame
Het frame is zonder kenteken. Wel met framenummer, en uiteraard niet gejat ofzo. Het frame is behoorlijk aangepast, en daarom alleen te gebruiken voor een sprinter. Hij weegt zo'n 8 kilo, ipv de originele 12. Alle originele kappen zijn gewoon te bevestigen.
Het frame is gestraald, en daarna netjes wit gespoten
Je krijg er 2 subframes bij. Eentje is een aanpast NRG subframe (kun je met elke uitlaat rijden), eentje is een origineel Runner subframe
€50

10.JPG


11.JPG


12.JPG


13.JPG


Runner SD velgen
De velgen zijn wit gecoat, en daarna op 3 punten afgedraaid. De 2 buitenste randen zoals te zien op de foto, en de binnenrand (waar de lucht zit:p). Er zitten 2 michelin pilot sport banden om de velgen. Voorband zo goed als nieuw, achter een beetje vlak door het burnen.
€75

15.JPG


16.JPG


17.JPG


Runner SD carter (Speed)
Het carter is nieuw gekocht, en daarna gekotterd en getuned voor een speed7T cilinder. Alle schroefdraden zijn in orde uiteraard. Er is het afgelopen seizoen mee gesprint bij de SBO, dus veel draaiuren heeft het blok niet gehad. Geen beschadigingen, en dus zo goed als nieuw.
€75

7.JPG



Runner SD carter (Manston2)
Het carter is nieuw gekocht, en getuned voor een Manston2 cilinder. Alle schroefdraden zijn in orde uiteraard. Hier is het vorige seizoen mee gesprint bij de SBO, dus veel draaiuren heeft het dit blok ook niet gehad. Dit carter heeft alleen een beschadiging aan de ontstekingskant, omdat er ooit een rotor is losgelopen. Je kunt er echter nog prima een grondplaat op monteren, dus niks aan de hand verder. Verder wel zo goed als nieuw.
€75

8.JPG


De blokken zijn nog wat vies, mn remmenreiniger is op. Als je er eentje koopt, maak ik em uiteraard even schoon voor je.

5.JPG


6.JPG


De eerste die een carter koopt, krijgt er gratis een wit gecoate runner carterkap bij:

9.JPG



Hebo Manston2 cilinder
De cilinder is compleet met binnen- en buitenkop, zuiger en pakkingen. De cilinder is niet getuned, wel een beetje netjes gemaakt. Hier en daar wat gietresten verwijderd. De cilinder is gehoond, daarna is er een nieuwe B zuiger in gegaan. Die zuiger heeft erg weinig gedraaid. De wand is nog in zeer goede staat.
€100

1.JPG


2.JPG


3.JPG


4.JPG


M-stuur
Wordt verkocht zonder clamp! Weinig over te zeggen verder. Niet krom oid.
€5

Radiateur
Komt geloof ik van een speedfight af. Incl reservoir. Niet al te groot, dus makkelijk in te bouwen op een andere scooter.
€5

14.JPG


Interesse? PM of voeg toe op msn: Ramon_lingen@hotmail.com
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top