[A]Leuk snel Aerox / mina horz onderdelen

Status
Not open for further replies.

Aerox2k

Well-Known Member
Hebo Manston Replica 70cc LC UNTUNED, met kop. Binnenkop moet beetje bijgewerkt worden, heeft geen nadelige beinvloeden !!! (gezegt door een tuningbedrijf waar ik hem wat laten tunen). Heeft 700 km gereden. Wand is in goede staat. Prijs 125 inclusief.

[EDIT] Zowat alles is verkocht, alleen de Hebo Manston Replica is nog te koop![/EDIT]
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Gianelli Shot

Shot-voor.JPG


Shot-zijkant.JPG


Shot-achter.JPG



Gianelli Reverse

reverse-voor.JPG
 
ik geef je 50 inclusief voor die dr 70. want er is 12.000 km mee gerden en das kanp lang. meer vind ik m niet waard...
paas maar een pm ofzo.
grtz,
chris
 
ja een cilinder gaat maar 1500 km mee :| wees blij dat ik echte km aangeef de meeste mensen geven een cilinder die 2000 km heeft gereden aan als 600 km ofzo
nee 70 inclusief is vaste prijs.
 
- Hebo Manston Replica 70cc LC UNTUNED, met kop. Binnenkop moet beetje bijgewerkt worden, heeft geen nadelige beinvloeden !!! (gezegt door een tuningbedrijf waar ik hem wat laten tunen). Heeft 700 km gereden. Wand is in goede staat. Prijs 125 inclusief.

je zegt dat ie untuned is. waarom staat er dan gezegd door tuning bedrijf waar ik hem wat heb laten tunen? dat kan toch niet als ie untuned is?
:?
 
Originally posted by dieselmaniac
- Hebo Manston Replica 70cc LC UNTUNED, met kop. Binnenkop moet beetje bijgewerkt worden, heeft geen nadelige beinvloeden !!! (gezegt door een tuningbedrijf waar ik hem wat laten tunen). Heeft 700 km gereden. Wand is in goede staat. Prijs 125 inclusief.

je zegt dat ie untuned is. waarom staat er dan gezegd door tuning bedrijf waar ik hem wat heb laten tunen? dat kan toch niet als ie untuned is?
:?

hey sja staat beetje onduidelijk|( De squish was de klein waardoor binnenkop pitjes zitten, het kan bijgewerkt worden maar het heeft geen nadelige beinvloeden nu (das gezegt door 3br -> tuningbedrijfO-)
 
Originally posted by Aerox2k
ja een cilinder gaat maar 1500 km mee :| wees blij dat ik echte km aangeef de meeste mensen geven een cilinder die 2000 km heeft gereden aan als 600 km ofzo
nee 70 inclusief is vaste prijs.

ey rustig dude,
ik vind 12.000 km ernstig veel km's. zoveel km's heb ik nog nooit een cilinder gehad. maar voor de rest is t koel dat je er eerlijk in bent maar dat ben ik dus ook. geen interesse meer.
succes met de verkoop..
grtz,
chris
 
offtopic blaat:| als je geen interesse in hebt meer hoef je ook niet te reageren. Bij voorbaat dank.

DR mag wel voor 60 exc. weg
 
heb je foto`s van die : - Hebo 70 alu (ovale poort), deze cilinder is uit de doos sneller dan de NG/Manston Replica, met kop + pakkingen. Heeft 800 km gereden. De wand is in goede staat. Prijs 85 inclusief.

???

alvast bedankt
 
voeg me toe op msn, je hebt pm gehad.

EXCUSES EXCUSES de DR70 heeft 1200 KM gereden niet 12.000:| |( |( Ik heb op me teller pas 7000:D Dus dat kan dus niet mijn excuses:W
 
Originally posted by ManourtF
ey rustig dude,
ik vind 12.000 km ernstig veel km's. zoveel km's heb ik nog nooit een cilinder gehad. maar voor de rest is t koel dat je er eerlijk in bent maar dat ben ik dus ook. geen interesse meer.
succes met de verkoop..
grtz,
chris

he gast staan 1200km hoor ;)

ennu wat moetje voor die sjot hebben?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top