[A] Laptop ... kijken waard..

Status
Not open for further replies.
Vraagprijs van 500 ? Sorry, maar dat is gewoon te veel voor zo'n ding. De max is toch best wel 200. Je hebt er wel vrolijk XP op geinstalleerd, maar aan de specs van de pc te zien is het niet echt fijn werken. Iedereen weet dat XP pas vanaf 256mb lekker gaat werken. 64 is gewoon dik te weinig. Dan nog niet te spreken over cpu snelheid enz. Dit is niet als flame bedoeld oid, maar puur als advies tegenover degene die er op bied. Sorry als dit overkomt als offtopic oid, maar ik behoed mensen liever voor een koop waar ze later spijt van krijgen. Of je moet natuurlijk zakken met je prijs.
 
D.J said:
Vraagprijs van 500 ? Sorry, maar dat is gewoon te veel voor zo'n ding. De max is toch best wel 200. Je hebt er wel vrolijk XP op geinstalleerd, maar aan de specs van de pc te zien is het niet echt fijn werken. Iedereen weet dat XP pas vanaf 256mb lekker gaat werken. 64 is gewoon dik te weinig. Dan nog niet te spreken over cpu snelheid enz. Dit is niet als flame bedoeld oid, maar puur als advies tegenover degene die er op bied. Sorry als dit overkomt als offtopic oid, maar ik behoed mensen liever voor een koop waar ze later spijt van krijgen. Of je moet natuurlijk zakken met je prijs.


Hou nou gewoon op met Offtopic te gaan :S
Dit is gewoon ongeloofelijke onzin wat je verteld , deze laptop is super voor school dingen , word , internet , enzovoort het is geen games laptop dat kan ik je ook wel vertellen .. !!

NU NIET MEER OFFTOPIC !!!!!
 
biedt 150

als je een beetje goed rondkijkt op diverse fora heb je voor 500 een p4 laptop kijk maar op andere fora
 
jah rot toch op man er is 200 geboden ga jij 150 bieden wat is dit voor onzin

MODS kunnen jullie hier wat aan doen .. dit gaat echt vervelen
 
Harry Nak said:
dus vandaar: 150 bied ik

Meneer gaat niet akkoord met 150, is al drie keer vermeld. Simpel of wat!?

Doorgaan met de verkoop en geen gezeik meer, je hoeft m niet te kopen. :|
 
Ik geef je 250 euro (aan het einde van de maand , 28ste)

serieus bod.

Rick
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top