[A]Laatste deel Pia opruiming

Status
Not open for further replies.

Lennox

Well-Known Member
Andere topic was onoverzichtelijk geworden (ook deels voor mij). Dus de spullen die nog over zijn:

- Keihin 28 D-slide set:

Deze carb kostte ons nieuw 200 €, daarnaast nog een pia spruitstuk (25 mm Polini , deze kan evt. eraf worden gehouden als mensen met ander blok interesse hebben) 11 sproeiers (140/165 a 37,50 €) + twin-air filter + hand gemaakt kelkje.

set.jpg



- Malossi overrange voor NRG/Zip SP (of hele oude Runner blokken :P) dit is de versie met Malossi fixed poule. Dus Torque/fixed, MHR 2000 vario + kevlar snaartje.

poulies.jpg


- Hebo alu NG JS tuned (was getuned naar HR 2/ 24 vlak)

Sporen in cilinder zijn geen krassen, maar dat snappen jullie wel. Cilinder is compleet met pakkingen/kop/zuiger/zuigerveer/ en je krijgt er nog 2 denso w34 s bij.

cilinder.jpg


hebo.jpg



- Ook nog de AIM RPM/Temp teller, degenen die hier op geboden hadden krijgen een dezer dagen bericht.

massols Lennert
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Past die overrange in een heel oude nrg blok (uit '95/'96) ???

Zoja, dan zou ik graag een richtprijs willen weten!
 
Originally posted by KOBUS
Heb je voor mij misschien het productnummer van die overrange?

Nee, het is de overrange van Pim geweest, met een MHR 2000 vario + Yamashi Halfpoulie die van Arne was.

Misschien dat die het nog weten. Ik heb het zonder doosje meegekregen van pim
 
Ja, ik heb vanmiddag naar dealer gebeld. Deze weigert het echter onder de garantie te rekenen. In principe zou de AIM met een kabeltje a 75 € het weer doen (volgens dealer 75, maar bij anderen kan dit minder zijn hor :rolleyes: )

Ik moet even overleggen wat er moet gebeuren (met joost) of ik trek die 75 eraf, en gaat voor heel wat minder weg. Of nieuw kabeltje, en dan voor zelfde prijs.

Ik ga morgen op vakantie. Misschien dat Joost het over kan nemen voor een paar dagen :*

groeten Lennert
 
Ik koop hem gewoon...!!

He Lennox,

Dan wil ik hem gewoon van je kopen.. ik fix het wel ff....

Check je PM voor de prijs..

GR.Dani
 
Re: Ik koop hem gewoon...!!

Originally posted by Hebo Racer
He Lennox,

Dan wil ik hem gewoon van je kopen.. ik fix het wel ff....

Check je PM voor de prijs..

GR.Dani

Gaat dan gewoon naar jou, afgesproken prijs minus die 75 €. Deze kan dus ook als verkocht worden beschouwd.

De rest is er ook nog steeds.........0?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top