[A]kymco dj y50

Status
Not open for further replies.

kymcoboy

Well-Known Member
Mooie kymco dj y50 uit 1995 met maar !!13000!! km op de teller. Dat is op jaarbasis natuurlijk bijna niks. Er zit een top racing terugloopuitlaat op en met deze uitlaat rijdt hij prima. Hij heeft een topsneheid van ongeveer 80 km/h en is motorisch prima in orde. Het is een zwarte kymco die totaal geen schade heeft aan de kappen etc. Ik heb hem van een oude man gekocht die er altijd erg voorzichtig mee geweest is en er alleen in de zomer mee heeft gereden. Ik heb hem weer opgelapt, omdat hij een jaar niet gereden had. Er zijn in de loop der tijd enkele onderdelen vervangen, zoals de uitlaat, het zadel, de v-snaar, bougie, rollen, drukveer, bougiekap, stickers, sproeiers met ongeveer een totale waarde van 250 euro. Alleen het stuurslot is kapot, maar dit is eenvoudig te verhelpen voor weinig geld. Als je interesse hebt, stuur me dan even een e-mail voor fotos en als het nodig is nog wat meer informatie.

Vraagprijs rond 600 euro
 
Advertisement - register to remove this

hijs van een oude man geweest die er alleen in de zomer mee reed. Hij is dus nog prima in orde (je weet hoe zuinig die erop zijn) Ik heb de prijs inmiddels verlaagd naar 575 euro..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top