Opzorp Il Duce 9 December 2003 #1 Het is een Zilveren Koningschakel van 62.5 cm lang. Het is Nederlands zilver met een 925 keurmerk. Het gewicht ligt rond de 50 gram. De ketting is 3.5 mm breed. Ik heb hem paar keer omgehad, maar ik draag geen zilver. Bied maar.
Het is een Zilveren Koningschakel van 62.5 cm lang. Het is Nederlands zilver met een 925 keurmerk. Het gewicht ligt rond de 50 gram. De ketting is 3.5 mm breed. Ik heb hem paar keer omgehad, maar ik draag geen zilver. Bied maar.
Opzorp Il Duce 10 December 2003 #3 75 exclusief vind ik goed. Als het hiermee eens bent add me op maar op msn. nowald@hotmail.com
Opzorp Il Duce 12 December 2003 #4 Van Peewee-Aerox heb ik niets meer gehoord. Dus hij is er nog. Voor 75 exclusief kan hij weg.
P Project_Ark Well-Known Member 15 December 2003 #5 heb je een wat duidelijkere foto van die schakels?
Opzorp Il Duce 15 December 2003 #6 Het is gewoon een vierkante koningsschakel. Wel bekende schakel dacht ik zo Dit is dus niet de ketting die ik verkoop. Hij is precies hetzelfde, alleen van zilver dan
Het is gewoon een vierkante koningsschakel. Wel bekende schakel dacht ik zo Dit is dus niet de ketting die ik verkoop. Hij is precies hetzelfde, alleen van zilver dan
markie aerox suzuki sj416 member 18 December 2003 #7 voor 70 incl. wil ik 'm wel hebben... add me maar markharwig@hotmail.com