[A](kleine) opruiming [V] uitlaat mina hor met veel koppel, en racekoppeling

Status
Not open for further replies.

Kevin

Well-Known Member
[A] opruiming mina hor

heb het volgende te koop:

* Amico, Kappen, frame's (2) werkelijk ALLES van een amico 1 kelder vol,foto aanwezig.[mag zeer goedkoop weg]
* Koppelingen (huizen) Vario, poelies.spruikstuk+membraan Ontsteking met vliegwiel ( 1kapotte spoel) mina hor. [bied maar]
*Lichtunit SR WWW lampen doen het goed,glaasje eruit,en wit gespoten,[15 euro]
*Vertikaal carters met orginele krukas,lagers moeten vervangen worden,met overbrenging erin. [zeer goedkoop]
*Orginele SR WWW uitlaat met Snel bochtje.redelijk goede staat![bied maar]
* Gare zijstandaard voor sr,is een blokje ondergelast,zodat hij met ophoogblokje nog op de zijstandaard kon staan.[5euro] *VERKOCHT*
*Orginele Bennelli uitlaat,terug loop,zeer goede staat! [bied maar]
* Mina hor Nardo in redelijk goede staat, *verkocht*

*Metra Kit uitlaat zeer goede staat voor mina vertikaal.en liep heeel goed ism polini corsa! weet niet precies welke het is.[bieden]
*carterkap mina hor,zonder kickstarter,wel met veer en troep erin.is gepolijst met gaten in geboord[bied maar] *verkocht*
*orginele ac mina hor cilinder zonder zuiger,zonder groeven e.d[10 euro]
*polini for race demper,redelijk gaar,niet van buitenkant,maar aansluiting aan uitlaat moet ff opnieuw gelast worden.[bieden]
*redelijk gare ixil twinner demper chrome,wel compleet,maar dutsen erin.*verkocht*
*ixil twinner uitlaat voor morini ,zonder ophanging (volgens mij..) en zonder dempers.
*Muziek instalatie SR,200watt versterker,2x 80wat boxen,SR in de gaasjes gespoten van de muziek,knalt aardig hard:),aan te sluiten op discman mp3 speler etc..met plank etc erbij,kan zo aangesloten worden [goed bod!] *verkocht*
* 2 ophoogblokjes, 2x 3cm 1 IGM,en 1 merkloos [bied maar]
*kapje over carterdeksel heen,van een sr.orginele kleur.[5 euro]
*remklauw peugeot,met remhendel etc eraan,weet niet of die goed is.[bied maar]


BIJ SERIEUSE intresse kan ik foto's maken.

http://www.scooterbase.net/scoot.php?ID=12807 hier staat nog ergens een foto van de nardo,toen nog in goede staat....|(

msn kevin_ajacied@hotmail.com of laat een berichtje achter of PM me!
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

nardo is zo goed als verkocht,zoek alleen nu nog een andere uitlaat voor mijn mina hor SR,voor standaard 50..8)
 
Uitlaat is inmiddels gevonden.

Uitlaat verkocht
Carterkap Koppelingen e.d ook allemaal verkocht!


Nieand Intresse in de Amcio,leuk voor vertikaal projectje ofzo:)
 
ik zou het niet weten,er zit iig genoeg spul bij,dus denk wel dat hij compleet is,alles is ongeveer 6x dubbel...sommige kappen zijn nog ganie gebruikt...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top