[A]Keihin PWK 28mm TE KOOP (deel 2)

Status
Not open for further replies.

scooby

RVW tuning
[A]Keihin PWK's 28mm TE KOOP (deel 2)

Nieuw jaar,nieuw ronde.
Ik heb nog steeds Keihins in de aanbieding voor
iedereen die geinterreseerd is. Een hele fijne carb die zich makkelijk laat afstellen. Ik heb niemand op dit forum nooit een kwaad woord horen spreken over deze carb alleen maar lof.
PWK1.jpg

PWK2.jpg

PWK3.jpg

http://web.inter.nl.net/users/vinnie/rogier/PWK4.JPG

Voor iedereen die geinterreseerd is moet dat laten weten in dit topic of pm me. MSN kan ook mijn adres is grotelul25cm@msn.com
Prijs per carb is 165 euro inclusief zenden en verzekerd zenden 167,50 euro.

ps. dit is het oude topic staat ook wat referenties bij
O-) .http://forum.scooterforum.net/forum/showthread.php?s=&threadid=39855&highlight=Keihin
Mvg Rogier
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Uiteraard kan ik voor klanten ook sproeiers en evtenueel onderdelen regelen voor klanten. Ik heb al meerder malen meegemaakt dat iemand zijn luchtschroef verloor en dan kan ik altijd een nieuwe regelen.

* alleen voor mensen die een Keihin bij mij kopen ik ga niet iedereen losse onderdelen opsturen :)
 
Ik heb een 28vlak van dellorto besteld maar daar wacht ik al 2 weken op.
Als ik m begin volgende week nog niet heb, zou ik graag een 28 van jou willen kopen.
Heb je er nog genoeg trouwens?
Je hoort van me ;)
 
Ik heb er nog 2 op voorhand liggen. Als het geld er is kun je hem zelfs dit weekend nog krijgen! Anders meld je me ff aan op msn kunnen we verder praten. :)
 
Tijdelijk geen Keihins of je moet 179 euro willen betalen incl en 181,50 incl verzekerd zenden. Ik ben bezig met een oplossing! :)

*edit* Iedereen die voor de 20ste een Keihin wil en geld kan overmaken kan nog voor oude prijs Keihin kopen! Check mijn Mikuni topic voor de regels!*
 
Last edited:
GVD, ik wil er ook 1, maar had je 4 dagen geleden al toegevoegd op msn maar je bent nog steeds niet online geweest, of je hebt me gewiegerd :p..

mja zeer veel intresse hier dus :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top