This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[A] Kart (rotax max 125 cc)

Status
Not open for further replies.

Speedyrules

180cc koning
Wegens stopzetting hobby verkoop ik heel mjin kart handeltje

het gaat op een Kombikart frame icm 30mm holle achteras , 125cc rotax max motor ( 4 draai u achter de kiezen, zo goed als nieuw dus) heeft zelf nog het loden zegeltje om de cilinder, nooit open geweest dus , het frame is compleet roestvrij en hamerslag donker grijs (std)

elektrische starter en batterij zitten erop alsook een peperduur alfano digichron dataloggertje, t'is te vergelijken met een malossi DERC, watertemp, toerental, rondetijd, interval, ....

je krijgt er ook een extra set velgen met zo goed als nagelnieuwe regenbandjes om (bridgestones) , om de gemonteerde velgen zitten momenteel iets hardere vega's (bridgestones gaan nogal snel op in competitietrim )

kartje heeft maar 1 raceje rotax max chalange meegereden, voor de rest altijd recreatief mee gereden , nooit probs mee gehad , geen crashes (enkel uitstapje gehad in pas gemaaid gras 8P )

kartje heeft grijze pods , geen reclame, er zitten 3 spaak velgjes op rondom , evenals de regenband velgjes , en zijn gepolierd , heeft ook een carbonlook bodemplaat

kortom, super onderhouden materiaal allemaal

als je wil kan je er ook nog m'n overal bijkrijgen, t'is een rood / blauwe sparco maat 62 , er staat wel Guy Thiery (ik ) op geborduurd naja, overigens is hij wel in zeer goede staat

edit : oja , je krijgt er ook nog het cirquit standje / wagentje bij, voledig demonteerbaar , wij hebben overigens altijd in een VW sharan vervoerd , daarpaste alles als gegoten in

het hele handeltje wordt verkocht voor 2250€ en dat is voor de kenners een mooie prijs gezien wat er allemaal bij zit.
Handel kan geleverd worden als het niet te ver over de grens is

ik hoor het graag in dit topic of op msn (racer51be@yahoo.com) of pm ... je ziet maar

Schop ²

kom op mensen ! HEEL evt te ruil tegen (hele) snelle mina scoot (jog / aerox) of runner (als je me een aanbod maakt dat ik niet kan weigeren )

tja ik weet niet of je ook interesse hebt in een ander soort scoot..wel helemaal klaar!
ik heb een peugeot zenith staan. voor foto´s even mailen.
alfagek38@hotmail.com
heey maar ik zou ook graag foto´s willen zien van jou kart want ben mischien wel geintereseert!

Status
Not open for further replies.