[A]kappen NTT

Status
Not open for further replies.

HTC-tuning

HTC-member
ik heb te koop een komplete kapen set van een ntt ik kom hier aan omdat ik deze zou spuiten voor een vriend (mijn vader heeft een spuiterij enzo ) ik dus de kappen geschuurd in de grondlak gezet en zwart metalik gespoten behalven twee kleine stukjes van zijkap een voorste roostertje die moesten geel worden en in de tussen tijd reed hij zijn scooter per totaal dus nou zijn ze te koop bied maar raak liefst alles in 1 koop !:)
 
Advertisement - register to remove this

volgens bart past het dus op een typhoon maar ik zal zo ff foto's maken maar ik zou nie weten hoe ik ze moet posten dus als iemand dat zou willen doen stuur ik ze wel ff naar hem ;) richtprijs ik zou het niet weten gewoon een redelijk bod
 
pak een atlas :) nee or ongeveer een half uurtje vanuit Terneuzen en een kwartietje vanuit Hulst meschien dat je dat wel kent of een half uur van Sas van Gent ;)
 
En daar het je tegenwoordig de post en koerier bedrijven voor dus als je nog intresse hebt en je komt met een redelijk bod wil ik het ook wel onder rembours verzenden :) ;)
 
is goed hoor:) nog 1 ding:kappen onder rembours verzenden is niet makkelijk.je hebt te maken met maximum afmetingen van ik dacht 100X50X50 cm, en je betaalt per gewicht.je wacht 3 weken op geld, en als de ptt je pakket beschadigd zit jij met gezeik.dit ter zijde, ik wacht even af:)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top