-!!-[A]Inkoop aktie Mikuni 24mm of 28mm flatside 125 EURO!!!

Status
Not open for further replies.
maar heeft vinni ze nou wel deze week richting jou gestuurd bas of wrod dat ook al volgende week? Heb je een beetje zekerheid voor ons want we worden heel erg nieuwsgierig wat we krijgen. :p
 
naar mijn weten is er niks opgestuurd :(

ik bel maandag naar de status... en afhankelijk daarvan stuur ik anders een meeltje naar de deelnemers.

Ik baal hier een beetje van...
 
carb

ik ben er erg laat mee ik weet het maar is het nog mogelijk om een 24 te krijgen?....zoniet dan heb ik pech gehad...ik hooor het graag

greetzz sjoerd
 
Nope...

heb vandaag vinni geprobeert te bellen (5 min gelee, hij is nu wel online @ ander forum) maar neemt niet op of heeft hem niet bij zich?

In ieder geval, weet ik niet of de mensen nogwel willen wachten.
PM mij svp of ik email morgen iedereen of ik het geld zal terugstorten (kan namelijk goed begrijpen dat geduld op is)
 
He Carbu liggen te wachten van 3 Maart om verzend te worden !

We waren aan t wachten voor de betaling via Freezer.

Heb freezer pm gestuurd ivm met betaling !
 
Zoals afgesproken ging ik niet vooruit betalen...

Dat was voor jou ook geen probleem, aangezien ik de dag toen ik kwam ophalen ook goed voor het geld was, en nu nogsteeds ben...

Ook nam je gisteren niet je telefoon op...
 
Ik zal ze dan morgen laten vertrekken jou Richting !

Als je met 10 dinges bezig bent, dan weet je het niet goed meer.

Ik zat bij Martin Light gisteren. Voor Nieuw project.

Greetz.
 
Ik heb nogniks gehad.

Nunet vinni pm-ed of ze al verzonden zijn, want hij zou ze donderdag verzonden hebben volgens mij, maar NL belgie kan wel 4 dagen duren.
 
Ik denk dat ik met deze pic tochnog mensen blij maak:

5mikuni28mm.jpg


Ik stuur ze deze week nog op.
 
heb je ze nu allemaal gekregen want je zou er toch nog 7 krijgen? Maar toch wel lekker dat je ze nu hebt :W ik zie hem wel verschijnen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top