-!!-[A]Inkoop aktie Mikuni 24mm of 28mm flatside 125 EURO!!!

Status
Not open for further replies.
Jij kocht ze toch via die Vinni007 op het forum, hij is van scootermania toch?
Zijn ze daar niet goedkoper?
 
Ja, omdat ik er 10 stuks in een keer kocht...

btw voor de andere mensen, de carbs zijn verstuurd.
 
Originally posted by hebo-aeroxje
Uhhmm, ik heb dit topic niet gevolgd, heb ook geen interesse maar reply vanwege het volgende: ik was bij parts unlimited barneveld vandaag en zag ergens eenzaam in een vitrine een carbu liggen, stond een bordje bij mikuni 24mm en hij leek verdacht veel op diegene die hier op de foto stond, paar pagina's terug...

Maar, en dat weet ik egt bijna zeker, er stond op dat kaartje dat dat ding 69,95 was, en dat viel me direct op dat ik dat thuis eens moest checken, omdat ik het zo weinig vond...

Zal ze voor de gein morgen wel eens bellen... lijkt me sterk dat ik me ZO heb vergist in een paar getalletjes

groet, arthur

Het heeft even geduurd, maar herinnerde het me vandaag en heb PU gebeld. Gevraagd hoe duur de 24mm mikuni carburateur was, die in de vitrini naast de deur lag. Hij ging kijken, en kwam terug het het volgende: Ja, ik heb 2versies liggen, eentje is 69 euro en de andere 71 euro. Had iets te maken met de manier van aansluiting op het spruitstuk had ie het over.

Maareh, ik had toch niet helemaal gelijk aangezien deze carbu's niet bedoeld waren voor scooters, zei ie, maar voor Yamaha schakelbrommers en voor honda NSR. Heb er verder niet zoveel verstand van en weet niet of dit alsnog gemonteerd kan worden, maar goed de prijs is in ieder geval zo hoog niet...

groet, arthur
 
Ik heb er ook een keer naar gezocht, en er moeten sproeierbuizen in zitten willen ze op 2-takt passen, en die bij PU zullen wel geen vlakschuif zijn geweest...
 
Idd, zal wel gewoon een mikuni VM24 zijn geweest, die zijn nl. rond de 70 euro, TM24 is een heel stuk duurder.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top