[A] HPI2006, Paddock, Manston, Team2000, Mikuni, Malossi onderdelen en meer!

Status
Not open for further replies.

ErikG

Señor
Oi, mijn Zip gaat in onderdelen de deur uit.
Spul verkeerd allemaal in goede staat tenzij anders vermeld.

Spul gaat op de post zodra het geld op mijn rekening staat.
Ik heb al tientallen transacties goed afgerond, dus niemand hoeft bang te zijn dat het spul niet aankomt oid. Mocht er achteraf iets niet goed zijn kan het gewoon terug gestuurd worden met de volle prijs teruggave.

Prijzen zijn: exclusief verzendkosten, onder rembours word niets verstuurd.

Ik zou het verder erg waarderen als er alleen mensen reageren die:
* echt het onderdeel serieus direct willen kopen.
* die ook het geld hebben en daar niet 2 weken op moeten wachten.

Mensen die interesse hebben maar later niets meer van zich laten horen krijgen een negatieve traderrating.

Onderdelen kunnen vastgehouden worden, maar dan dient 10% van het totaal bedrag overgemaakt te worden dit ivm zekerheid.

Het onderdeel is verkocht zodra ik een printscreen heb gehad waarop ik kan zien dat het geld is overgemaakt.

Zo dat waren even de huisregels nu volgen de onderdelen:
Euroscooters paddock, paddock is in prima staat en helemaal compleet. Nieuwprijs is 79,95 mijn prijs is VERKOCHT.

HPI 2006 ontsteking, de ontsteking is zo goed als nieuw. Is ook goed te zien aan de ontsteking zelf echt in nieuwstaat. De ontsteking is inclusief killswitch, bougiekabel en Buzetti HPI trekker. Nieuwprijs ligt rond de 250 euro,
mijn prijs is VERKOCHT.

Hebo Manston 70cc cilinder, deze cilinder is net getuned door VRP en verkeert net als bijna alle onderdelen in nieuwstaat. De foto's zeggen wat dat betreft genoeg. De cilinder kost bij Euroscooters 297,55 euro en dan zitten er nog geen tunekosten bij. Uiteraard helemaal compleet.
Prijs: VERKOCHT.

Piaggio DD Runner/NRG carter met een Doppler krukas. Met Malossi 16/37 primaire vertanding erbij. De carters zijn getuned op de Manston cilinder dus die vormen een prima combinatie. Nieuwprijs van de krukas en de vertanding ligt al op 160 euro, dan komen er nog lagers/carters en tunekosten bij..
Prijs: 175 euro.
Zip%20carter%20met%20Doppler%20as%20en%20Malossi%2016-37%20vertanding.jpg

Zip%20carter%20met%20Doppler%20as%20en%20Malossi%2016-37%20vertanding%20(1).jpg

Zip%20carter%20met%20Doppler%20as%20en%20Malossi%2016-37%20vertanding%20(2).jpg


De Manston en het carter mogen samen als setprijs weg voor 325 euro! En dat is geen geld voor zulk snel spul.

M-stuur met een TNT stuurpen en met snelgas en handvaten.
Prijs: VERKOCHT.

Malossi 22-28mm recht spruitstuk, de flow is verbeterd. Net spruitstuk inclusief slangeklem. Nieuwprijs is 53 euro, mijn prijs is VERKOCHT.

Malossi Team 2000 uitlaat, de uitlaat is in perfecte staat. Helemaal compleet en deukloos. Uitlaat is mooi gepolijst en ziet der zeer goed uit.
Prijs: 180 euro.
Malossi%20Team%20uitlaat.jpg

Malossi%20Team%20uitlaat%20(1).jpg

Malossi%20Team%20uitlaat%20(2).jpg


Malossi overrange set compleet (allebei de schalen van de poulies zijn van Malossi) met een Stage6 half poulie een Hebo koppeling en een TGB koppelinghuis. Mag eventueel in onderdelen weg..
Prijs: 180 euro.
Malossi%20overrange%20set%20(2).jpg

Malossi%20overrange%20set%20(1).jpg

Malossi%20overrange%20set.jpg


Malossi Vl13 membraan zeer netjes, kleppen sluiten ook nog goed af.
Prijs: VERKOCHT.

Mikuni 24mm carburateur met een Stage6 filter. Carburateur presteert erg goed en kost nieuw 134,95 en dat is exclusief filter.
Prijs: VERKOCHT.

mvg, Erik
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top