This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[A] HPI RS4 3 EVO RTR COMPLEET ( 80/85 km/u )

Status
Not open for further replies.

Bl@ck-Aerox

Well-Known Member
Beste mensen,

Hierbij wil ik mijn zeer complete afstandsbestuurbare brandstof auto aanbieden. ik doe hem weg vanwege het zeer weinig gebruik. Ik heb sinds mijn aankoop, anderhalf tot 2 uur gereden. De set bestaat uit het volgende:

- Hpi 4wd auto 2,5 cc (met snelle pijp)
- Afstandbestruring + kristallen
- plug + oplaadsnoer
- extra carburateur
- benzine + spuitfles
- Handleiding
- Dodgeviper kap ( zie foto)

Het autotje is lichtelijk opgevoerd en bereikt daarmee ongeveer een snelheid van rond de 80 a 85 km/u. Er zit wel een klein beetje werk aan dit autotje hij moet namelijk afgestelt worden, voordat er mee kan gereden worden. Aangezien dit toch wel gratis is bij de meeste rc shops is dit dus geen dure extra uitgaven. Ook moet er een klemmetje voor de uitlaat komen, die hem vast houd aan de voorkant.

Ik wil graag ongeveer 200 euro voor deze set vangen, aangezien de nieuwprijs hiervan deze set toch al gauw over de 600 euro komt. Er mag natuurlijk ook geboden worden.

Als je meer vragen heb, of eventueel meer FOTO'S wil kun je me toevoegen via msn op kjrodenburg@hotmail.com. Ook zou je me kunnen smse dit i.v.m mijn drukke werk schema.

Status
Not open for further replies.