This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

(A)hpi 04 en DD carters met evo pen12 as

Status
Not open for further replies.

Tommy.

*BA DUM TSS*
eeyz...

zoals topictitel al vermeld heb ik een hpi04 ontsteking en carters te koop:

de hpi. deze is in perfect werkende staat van mijn blok af gekomen. ding is niet de mooiste meer, maar doet zn werk als een nieuwe! heeft een 03 cdi omdat de vorige eigenaar vond dat deze beter was...
is compleet, moet alleen nog even de imbusjes opzoeken.
vraagprijs: 140 incl.

carters. het zijn DD carters met een polini evo pen12 krukas gemonteerd. carters zijn ooit gespoten geweest en nu lelijk. ook zijn een aantal carterkapophangpunten dolgedraaid en is de bovenste waterpompdeksel ophangpunt gebroken.
pluspunten: een goede evo pen12 as, gemonteerd in metrakit c4 lagers en keerringen (denk 15 km geleden gemonteerd door 3br) en direct max tuned op een evo! het is de spiebaanloze as waar je de perfecte glijbus bijkrijgt + de opvulbus achter je vario. ook de gradenplaat van een evo vario kan je erbij krijgen, al zou je voor andere vario even het gat naar 16mm moeten boren.
geen vertanding erin! eventueel standaard vertandingssetje los erbij.
vraagprijs: 130 inclusief! zeer weinig omdat de as al genoeg waard is, maar ik heb er niets meer aan dus vandaar

foto's op aanvraag..grtz Ken
 
Status
Not open for further replies.