[A] Hpi '03, Twins AC Evo, MHR Overrange, enz.

Status
Not open for further replies.

RobinL

K*t meeuwen!
Aangezien de scooter nu al zeker 3 jaar in de schuur staat en de onderdelen al 2 jaar in een doos liggen is het de hoogste tijd om andere baasjes te zoeken :P. Heb je intresse dan kun je me mailen of toevoegen op msn (probin@live.nl). Bellen kan ook, vraag dan gewoon even naar me nummer via de mail.


HPI '03:
In perfecte staat. Bobine, bougiekabel en -dop zijn nieuw! Alle boutjes en moertjes aanwezig.

Vraagprijs: 110 excl.

AC Evo 70:
In perfecte staat. NIEUWE zuiger, NIEUWE bougie, Wand is helemaal in orde en de kop is perfect. Incl. pakkingset en 2 naaldlagers (maar 2 keer mee gestart). Twins heeft er iets mee gedaan, maar ik weet niet wat. Ik denk stage 1 zijn, maar kan ook meer zijn.

Vraagprijs: 150,- excl.

MHR Overrange:
Zal waarschijnlijk het oude type zijn, weet niet precies hoe dat zit. Ook deze in perfecte staat. Poulies zijn recht en de vario is helemaal compleet. Beide pouliehelfden zijn van malossi (waren voor zip). Kevlar snaar en Polini speeddrive zijn nog geen 5000 toeren oud.

Vraagprijs: 175,- excl voor de hele set (losse onderdelen = bieden!!)

Malossi VL13
In perfecte staat, kleppen sluiten goed af en is nog helemaal onbewerkt.

Vraagprijs: 25,- excl.

Karttankje 3,5L
Doet wat ie moet doen en ziet er uit zoals het hoort. Niks over te vertellen.

Vraagprijs: 25,- excl.

M-stuur en recht stuurtje
Beide alleen gemonteerd en nooit mee gereden. De stuurklem die er bij zit is voor pia, maar past niet goed op mijn zip.

Vraagprijs: 10,- excl. voor een stuurtje en 5,- excl voor die klote stuurpen

Nieuw type carterkap
Ooit eens van enrico gekocht, maar nooit gebruikt. Linksbovenin is een hoekje afgebroken en er zitten bij de koppeling 2 sleuven. Voor de rest gewoon goed. Incl. complete binnenwerk (veer, halve maan, rondsel, dat sterretje en lager @ koppeling).

Vraagprijs: 25,- excl.

Alle prijzen zijn exclusief verzendkosten!
Mail: probin @ live.nl (zonder spaties ;))
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top