[A]HOF Aprilia Stealth **IN ONDERDELEN** (alles!)

Status
Not open for further replies.

RUBEN R

Donut Member
Na een eindeloze hoeveelheid nep-kopers heb ik het helemaal gehad en de scooter gaat nu in onderdelen weg.
Het is nogal een flinke lijst onderdelen dus als jullie het onderstaande even goed lezen zou ik dat erg waarderen...

Alle prijzen zijn vast, er hoeft dus niet op de spullen geboden te worden.
Haal je het af, dan betaal je geen verzendkosten, moet het opgestuurd worden dan betaal je die wel, zo simpel is dat.

Wil je een onderdeel, stuur mij dan een mailtje(rubenreekers@zonnet.nl) met welk onderdeel je wil en wat je adres is. Ben jij de eerste, dan is het onderdeel voor jou. Je maakt vervolgens het bedrag + eventuele verzendkosten over en het onderdeel wordt zsm opgestuurd. Maak het wel binnen 3 dagen over, anders zet ik het onderdeel weer te koop.
Maak het bedrag dan over naar:
Postbank 7467542
tnv.: RAH Reekers, te Beekbergen

Dit komt misschien wat zakelijk over, maar anders wordt het ook zo'n zooitje.... Dit is iig duidelijk.

Het gaat dus om de volgende onderdelen:
Voor foto's verwijs ik hier naar.

Hebo Manston 70cc cilinder, nieuwe cilinderwand + zuiger, heeft na revisie ongeveer 10 testkilometers gelopen. Door JS-tuning stage 3+ getuned. €235,-

Hebo 12 pen krukas, heeft ongeveer 50km gelopen. Is 1 keer professioneel spanningsvrij gemonteerd, en zit nu nog in het blok. €125,-

HPI binnenrotor, als nieuw. €165,-

Ibea 29.5mm kartcarburateur met vlakschuif. Gereviseerd gekocht en daarna nauwelijks gebruikt. Altijd na gebruik de benzine afgetapt. €200,-

RVS custom made spruitstuk voor bovenstaande kartcarb. €30,-

Polini Evolution 2 kleps membraan, met aanpassingen voor bovenstaande spruitstuk/carb. Is nog met normale carb bruikbaar. €25,-

Ridgetti Ridolfi kartbox luchtfilter. €25,-

Complete mina horz. inlaat set, dus Kartcarbu, membraan, spruitstuk en luchtfilter. Alles op elkaar aangepast: €250,-

Malossi MHR deltaclutch, frictiemateriaal @ 80%, nette staat. €50,-

Malossi wingbell koppelingshuis, als nieuw. €25,-

Malossi DERC digitaal dashboard. Werkt volledig naar behoren. Inclusief de speciale temperatuursensor. €200,-

Aerox wielen, verchroomd. Zie foto's. Beide wielen inclusief de nauwelijks gebruikte Bridgestone ML50 banden. €250,-

Aprilia SR midden model ('96-'00) complete voorvork. Nette staat. €100,-

Aprilia SR midden model ('96-'00) kaal frame. €75,-

Gehele kappenset, zoals in het HOF topic is te zien. Dus ALLE kappen, inc. de strak gepolyesterde voorkap, binnenschermen, treeplank, dashboard enz. Practisch onbeschadigd op een paar kleine krasjes na, voorzien van extra laklagen tbv de krasvastheid. €475,-
(Losse kappen in overleg, afhankelijk van de vraag.)

Minarelli horz carter. Zeer nette staat. Is getuned voor de manston cilinder, maar ook bruikbaar voor bijvoorbeeld evo. Mist bovenste ophangpuntje voor het originele luchtfilter, verder geen gebreken. Zit nog opvulbusje voor de startmotor in. €75,-

Verder nog de restanten. Zit er wat voor je bij, mail dan even voor de prijs.: 2 radiateurs + slangen + remklauwen + remleidingen + rempompen + tank + stuur + balhoofset + open buddybak + zadels


Lees het stukje bovenaan aub goed als je wat wilt, scheelt een hoop mailtjes.

Nogmaals mijn emailadres: rubenreekers@zonnet.nl
En voor het overschrijven : Postbank 7467542 tnv.: RAH Reekers, te Beekbergen
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Originally posted by apriliasrblack
lezen jij:p

ik zie alleen geen pics van de carterkap heb je die wel?

Kijk eens wat ik voor jouw heb upgeload :p :
pic15.jpg



De wingbell is btw ZONDER koelribben en MET verstevigingsband!
 
Alle mailtjes zijn beantwoord!
100% zeker verkocht:
-TP vertandingsdeksel
-Polini vertandingset

Mocht je gemailed hebben voor een onderdeel maar dat nog niet hierboven terug zien, dan is de betaling nog niet binnen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top