[A] Hebo NG TWINS TUNED

Status
Not open for further replies.

Kneiter

Retired
Complete cilinder kit van Hebo, tevens getuned door Twins. Cilinder leverde mij samen met een 24mm Mikuni en KRD F1 13,4 pk op in Lelystad. Denk dat de KRD net wat te hoogtoerig is voor de cilinder en een c16 zal waarschijnlijk een betere score boeken. Cilinder ziet er nog zeer goed uit. Zuiger heeft wat sporen (vrijwel niet voelbaar) van vuil die kartbox niet uit de lucht filterde. Ik heb gewoon met die zuiger gereden en daar ook de 13,4 pk mee gehaald. Cilinder heeft op euro98 en Castrol a747 gelopen dus het beestje heeft lekker in de olie gezeten. Uiteraard 70cc en vloeistof gekoeld.

Vraagprijs: 200 incl.
 
Advertisement - register to remove this

maybe hebk intresse

ey past tie op aprillia sr?? dan hebk wel intresse namelijk :D ...en waar woon je btw!?

GreetZ Kenny
 
Re: maybe hebk intresse

Originally posted by Fraggy
ey past tie op aprillia sr?? dan hebk wel intresse namelijk :D ...en waar woon je btw!?

GreetZ Kenny

ligt er aan wat voor sr... mina lc
 
cilindertje :D

ja tis mina hor. lc
duss..oke..ik koop em 170 euro..loopt tie goed met mhr pijpie..of met yasuni!?..dat zou wel ff beter zijn..

waar woon je btw!?

GreetZ Kenny
 
ik = ook op vakantie duss..maar na de vakantie( 13 aug. ) dan koop ik em van je! 170 euro...duss..en zet er ff bij waar je woon..ik in de buurt van R'dam..duss..kennuh we ff kijken oft opsturen word of nie..

GreetZ Kenny
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top