This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[A]Hebo manston, Speed replica en meer snel spul.

Status
Not open for further replies.
[A]Hebo manston en meer snel spul.

Ik heb een hebo manston liggen met alleen een kopere verbrandingsruimte. De wand van de cilinder en de verbrandingsruimte zijn in redenlijke staat. 75 euro excl.

een hebo alluminium cilinder met vlinderpoort wand in redenlijke staat, alleen cilinder. 40 euro excl.

Een carterkap voor lang pia carter, gelagerd voor de achteras maar zonder kickstart. Wel de veer en de as erin. 30 euro excl.

Metrakit Pro race krukas met 2 goede c4 lagers eromheen. helemaal in goede staat. Bied maar serieus.

Pia DD carter AC helemaal leeg. 50 euro excl.

Yasuni C20 in goede staat compleet. 150 excl. verkocht

je kan me aanmelden op meneer_de_boer@hotmail.com, en je kan me pm sturen. ik heb helaas geen fotos want heb geen digicam tot mijn beschikking.
 
Last edited:
kan je mij ff adden? miks66@hotm......

ik kan jou niet adden oid, heel vaag

heb interesse in meerdere dingen!
 
Originally posted by Rijk de B
Ik heb een Hebo manston cilinder met kopere verbrandingsruimte en buitenkop, geen zuiger meer aanwezig. De wand is in perfecte staat en de verbrandingsruimte is ook nog perfect. 140 euro excl.

aan welke maat zuiger istie toe en istie uitgedraait?
 
welke maat zuiger erin moet moet ik ff kijken. De diamanthoon is er 1 keer doorheen geweest. En ze zijn beide niet uitgedraaid.
 
de cilinders die er staan zijn er nog en ik heb nog een Polini evo 50 in goede staat, zit een lichte veeg in. Maar fotos zal ik er dus allemaal van maken.
 
Status
Not open for further replies.