Te koop aangeboden:
ik verkoop mijn hebo 70 cc gietijzer cilinder wegens aanschaf van een mhr cilinder.
Cilinder heeft 1000 km gelopen en is nog steeds in perfecte staat.
Voor de rest heb ik nog een Athena Racing uitlaat te koop. Het heeft perfect gedraaid met de 70cc hebo gietijzer. Deze doe ik ook weg ivm de aanschaf van nieuwe cilinder en uitlaat.
Er zit aan de bocht bj de cilinder wat roest maar voor de rest is het een perfecte uitlaat!
Ook verkoop ik mijn 17,5 mm dellorto carbarateur. het is met elektrische chocke en met vacuum en olie aansluiting.
Deze heeft ook rond de 1000 km gedraaid en is nog steeds in perfecte staat!!
Ook heb ik een standaard 12 mm carbarateur. Het is met handchocke en afkomstig van een sr. Ook heb ik een std 50cc cilinder te koop.
En een achtervelg van een SR met dd remschijf en een goede band erbij.
Er zit genoeg profiel op de band en heeft niet veel kms gemaakt.
Bied een goede prijs voor de onderdelen en hij is van jou
Foto's komen binnen enkele dagen.
ik verkoop mijn hebo 70 cc gietijzer cilinder wegens aanschaf van een mhr cilinder.
Cilinder heeft 1000 km gelopen en is nog steeds in perfecte staat.
Voor de rest heb ik nog een Athena Racing uitlaat te koop. Het heeft perfect gedraaid met de 70cc hebo gietijzer. Deze doe ik ook weg ivm de aanschaf van nieuwe cilinder en uitlaat.
Er zit aan de bocht bj de cilinder wat roest maar voor de rest is het een perfecte uitlaat!
Ook verkoop ik mijn 17,5 mm dellorto carbarateur. het is met elektrische chocke en met vacuum en olie aansluiting.
Deze heeft ook rond de 1000 km gedraaid en is nog steeds in perfecte staat!!
Ook heb ik een standaard 12 mm carbarateur. Het is met handchocke en afkomstig van een sr. Ook heb ik een std 50cc cilinder te koop.
En een achtervelg van een SR met dd remschijf en een goede band erbij.
Er zit genoeg profiel op de band en heeft niet veel kms gemaakt.
Bied een goede prijs voor de onderdelen en hij is van jou
Foto's komen binnen enkele dagen.