[A]Guillemot racestuurtje, MP3 speler, Nokia 6510 etc

Status
Not open for further replies.

PaulM

Well-Known Member
Ik heb nog een aantal dingen liggen:

-GUILLEMOT Ferrari 550 Maranello computer racestuurtje
Deze is inclusief pedalen en stuurtje met force feedback. Ook kan je met een pookje schakelen of met de flippers achter het stuur. Helaas is 1 van de flippers afgebroken, dus het gaat wat moeilijker, maar kan nog wel. Je krijgt er alles bij (boekje, installatie cd, pedalen, stuurtje, snoertjes etc). Dit is trouwens de 'dure' versie. Je hebt tegenwoordig hetzelfde stuurtje van Trustmaster alleen is de kwaliteit ervan veel minder, dit stuurtje heb ik destijds voor 400 gulden gekocht en is in perfecte staat (behalve flippertje). Ook bestaat er nog een 360 Modena versie, maar die is ook minder in kwaliteit en ziet er lelijker uit. Verder zit er nog force feedback op (trillingen van het stuur die overeenkomen met hobeels in de weg etc) en allerlei knopjes op het stuur zelf. Bied maar wat

ferrariratt.jpg

-Nokia 6510
Ik heb hier ook nog een helemaal complete Nokia 6510 liggen. Hierbij krijg je nog een headset en een blauw frontje (allebei van Nokia en geen fake shit). Alles krijg je erbij en hij is in prima staat. Helemaal niets mis mee. Bied maar wat

6510_1.JPG

6510_2.JPG

-Sony NW-E3 MP3 Speler
Ook heb ik hier nog een Sony MP3 speler liggen. Ook nog in perfecte staat en weinig gebruikt. Zit helaas maar 64 MB in (en je kan er niet meer van maken) maar er kunnen wel 30 liedjes op dankzij de door Sony speciaal ontwikkelde format. Verder is deze ook helemaal compleet en mag ook weg voor een leuk bod.

SONY_NWE3.jpg

-Sony Ericsson T300
Ik heb hier OOK nog een Sony Ericsson T300 liggen. Ding ziet er nog goed uit en je krijgt er NIETS bij. Is gewoon de telefoon met batterij en thats it. Nee deze is NIET gejat ofzo, maar is van een vriend en is helemaal geblokkeerd (met andere simkaart werkt ie nog niet). Misschien zijn er nog mensen die hier iets mee kunnen, dus mag weg voor heeeeeeeeel weinig.

-Creative Webcam3
Nog een leuke webcam. Is vrij oud maar werkt perfect en ziet er zeer goed uit. Je krijgt er alles bij van boekje tot CD en de webcam zelf. Is niets mis mee en werkt 100% gegarandeerd. Doe maar een bod

beetje slechte pic:
scarabee.jpg

Als ik nog andere dingen heb dan komen die ook hier

VRAAG/RICHTPRIJZEN

Stuurtje: geen idee, bied maar wat... geen lullig bod, is een duur en zeer goed ding
Nokia 6510: 75 euro
Sony MP3 speler: 50 euro
Sony-Ericsson T300: geen idee, bied maar wat
Webcam: 20 euro incl??? pffff, bied maar wat

onthoud dat dit vraag/richtprijzen zijn. ben je het er neit mee eens kom dan met een ander bod...

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Paulus, ik wil die mp3 speler en dat weet je best :P

Mjah, en misschien ook wel die T300 (die werkt met andere simkaart?) en die webcam misschien ook wel. Dan neem je het mee naar DE meeting :D

Originally posted by TP Erik Aerox R
Paulus, ik wil die mp3 speler en dat weet je best :P

Mjah, en misschien ook wel die T300 (die werkt met andere simkaart?) en die webcam misschien ook wel. Dan neem je het mee naar DE meeting :D

als je meer bied dan 55 euro is ie voor jou :P

Die T300 werkt NIET met een andere sim-kaart. je hebt een phone lock code nodig omdat ie helemaal geblokkeerd is. Vandaar dat ie voor heeeeel weinig weg mag aan iemand die er eventueel iets mee kan....

Wat geef je voor die webcam?

Originally posted by sr-johan
vraagprijs 6510?

staat erbij:

VRAAG/RICHTPRIJZEN

Stuurtje: geen idee, bied maar wat... geen lullig bod, is een duur en zeer goed ding
Nokia 6510: 75 euro
Sony MP3 speler: 50 euro
Sony-Ericsson T300: geen idee, bied maar wat
Webcam: 20 euro incl??? pffff, bied maar wat

75 lijkt misschien veel. Maar je krijgt er ook nog een origineel licht blauw Nokia frontje (+ de std bruine/goude) erbij EN nog een originele Nokia headset voor de radio enzo...

dit krijg je dus:

Telefoon
Lader
2 originele frontjes
headset
boekjes
cd

en de telefoon is in prima staat... voor 75 mag ie weg

geen interesse in ruil, alleen verkoop

voor Nokia 6510 + alle toebhoren heb ik een bod staan van 70. Dus de 6510 + webcam voor 65 weg gaat niet door, helaas Nylez

Mp3 Speler en Webcam zijn voor 80 verkocht aan Erik... helaas :)

dit is er nog:

Stuurtje
6510
T300

voor 15 eypos is ie voor jou, ik moet em immers nog opsturen. Maar waar woon je? dan stuur ik em op. stuur jij dan een enveloppe met 15 euro erin naar mij? is het makkelijkste lijkt me :)... geef je adres maar via PM.

Status
Not open for further replies.
Back