(A) GSX-R 750 SRAD '98

Status
Not open for further replies.

race_typhoon

Well-Known Member
Te Koop:

Omdat ik een K2,3 of 4 model zoek.. (inruil + bijbetaling is dus zeer zeker bespreekbaar!!).

Mijn GSX-R Srad uit 1998.

Betreft:

- GSX-R SRAD 750 '98
- 35.9XXkm
- 210 kg (nat gewicht icm volle tank)
- 136 pk (krukas) (GEEN 25kw-exemplaar)
- Injectie (dus geen carburateur-versie)
- Termignoni einddemper
- Standaard einddemper
- Zelfbouw RVS einddemper (prachtig geluid)
- Voorband: 80%
- achterband 60%
- 1500 km oude remblokken voor
- 1500 km oude remblokken achter
- 1500 km oude remolie.
- Ketting & tandwielen in goede staat
- Geheel standaard voor de rest (knipperlichten, remleidingen etc etc etc)
- 3e eigenaar
- inclusief duo-seat
- inclusief mono-seat
- Blauw kuipruitje (stnd helaas niet in mijn bezit)
- inclusief paddock stand. (Blauw).

De motor is door de vorige eigenaar 1 x uit zijn handen gevallen toen hij de motor wilde parkeren in Scheveningen. De linkerkant is toen opnieuw gespoten & bestickerd.

Dit betreft een Srad die in 2000 of 2001 is ingevoerd uit Duitsland. (staat op de papieren die ik niet bij de hand heb op het moment). Er bestond toen enige twijfel over de mogelijke begrenzing tot 99 pk. (dit ivm de duitse verzekering die goedkoper is voor motoren tot 100 pk). De motor is toen bij de festivaldag van Hans van Wijk motoren op de testbank geweest, en gaf 122 pk af. Het is dus in geen geval een begrenst 'Duits' exemplaar.

Ik heb de motor zaterdag uit de winterslaap gehaald, en er weer 120 plezierige km's meew gemaakt... Aangezien ik gewoon een nieuwer model wil na 1 jaar mijn motorrijbewijs te hebben, gaat hij de verkoop in. Ik heb de motor zelf gekocht, toen ik mijn Motorrijbewijs gehaald heb, en ik moet zeggen dat het een heerlijke leermotor is, mits je het begrip 'half-gas' kent.

Voor aanstaande zaterdag heb ik een grondige schoonmaak & een kleine beurt gepland, dus je krijgt een motor, die helemaal klaar is voor een nieuw motorseizoen!!!

Inruil GSX-R 750/1000 K2, K3, K4, K5 bespreekbaar!

- Test-rit is mogelijk, na onderling overleg, overleggen van het rijbewijs en een deel van
de aankoopsprijs.
- De motor is af te leveren in heel Nederland.
- Keuringen toegestaan.

Voor vragen, opmerkingen o.i.d. kunt u mij altijd op 06-12323473 bellen. Ik kan u direct antwoord geven op alle mogelijke vragen.

attachment.php

attachment.php

attachment.php

Last edited by a moderator:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back