This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[A] Grote schuuropruiming !!!

Status
Not open for further replies.

Hollow

Thunderracing #90
Hallo

Ik heb mijn tuinhuis eebs opgeruimd en ben tot de conclusie gekomen dat ik hier massa's onderdelen heb liggen...vooral voor mina en Aerox in het bijzonder waar ik dus niets meer mee ben. Misschien zit er wel iets tussen dat jullie kunnen gebruiken...

Voor elk aannemelijk bod gaan de spullen de deur uit. Hoef er de eerste prijs niet voor te hebben maar blijf redelijk

Hieronder een lijste van de spullen die ik te koop stel.... verder ook een bijhorend picje uiteraard :

-Lexxus achterlicht voor Aerox in goede staat
-Wielnaaf voor een aerox achtervelg te monteren inclusief een extra remschijf
-Complete standaard aerox vertanding incl vertanding deksel... [ gelagerd... plug and play dus ]
-aerox remklauw vooraan + bijpassende stalen remleiding in goede staat
-kabelboom aerox incl. cdi en bobijn... gewoon clean en werkend
-originele ontsteking aerox
-waterpompdeksel aerox
-28mm spruitstuk en betella 22mm spruitstuk... ook voor mina HOR
-originele achterpoulies incl standaard koppeling en een aantal standaard vario riemen... poulies voor mina hor 107mm
-originele olietank, eventueel handig als nafttank voor een sprinter...
-mina VERT grote carterhelft zonder schade... met verse remschoenen
-Sr viper voorvork...incl de remklauw... verkeren ook in goede staat
-Aerox voorkap met ingewerkte tnt spotjes en booskijkers [ in afwerk status ]
-origineel contactslot aerox incl buddy opener... sleutel aanwezig
-2 subframes... 1 voor een yamaha neo's... het andere voor een firefox [ handig voor omlassen naar Mina hor....
-2X bedienings blokjes rox
-schuine pikke aerox
-2X standaard pia krukasjes. ongelagerd
-2 carterkappen mina hor... het ene van een aprilia scooter en het andere een mooi bewerkte aerox carterkap

waarschijnlijk ben i kweer een hele boel vergeten op te noemen ! Dus heb je iets nodig aarzel dan niet om me te contacteren. Alles kan opgestuurd worden of afgehaald worden.

mail / MSN : Fele_fira@hotmail.com

Hier dan een aantal pics van alles

Status
Not open for further replies.