This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[A]Grote opruiming, Urban Kid gaat weg in onderdelen

Status
Not open for further replies.

Daniel@NRG

Well-Known Member
Na mijn ongeluk gaat de Urban Kid in onderdelen weg.


- Bidalot S2, ik heb de uitlaat altijd goed onderhouden en ingeolied. Hij heeft er niet zo lang onder gezeten. Daarom is hij nog helemaal mooi. Er zitten alleen wat krassen op vanwege de val, maar dat die moet je gewoon wegwerken. En de ophanging moet in model gemept worden. Ophaning is echt minuscuul verbogen, je ziet het op het eerste gezicht niet eens. 60,-

- Rito volle racekrukas inclusief NSK c3 lagers. 2500 Km 65,- euro

- 2x Minarelli AC vertanding.beiden helemaal compleet ! dus met Deksel/primaire as/secundaire as/uitgaande as. bij 1 lekt het keerringetje een beetje. Bieden !

Tandwielen nog in ZGS, zoals je verwacht van Minarelli vertanding

-Urban kid velgen. Achter Kenda bandje, gewone rijslijtage, wel een paar x mee geburnd. Voorband nog helemaal nieuw. voorvelg is NIET van de schade scooter. Bieden !

-Urban Kid kappenset van alles wat, sommige wel 2x dubbel. Mag je voor een goed bod meenemen.

- Minarelli Vertikaal carterkap van Viper/Amico. Past ook op een Yamaha slider/Bw's etc. Alles zit erop : Kickstart rondsel/Kickstartveer/Kickstart as/En kickstart pedaal ( pedaal van Aerox, dus stevig )



Verder heb ik nog de kabelboom, onsteking, koplampunit, spruitstuk etc etc. liggen. Mail maar.

Alle prijzen zijn exc. Maar valt over te praten.

Email is daantj86@hotmail.com , tevens MSN.
 
Last edited:
oei, daan wat jammer van je ongeluk... maar goed, keb interesse in je bidalot en in sommige kappen van je.. met name de voetenplank en de voorkap... ik voeg je toe @ msn..

groet'n!
 
Bidalot/Carb/DR70 in 1 koop voor 145 inclusief, ik moet er vanaf.

Da Master, moet je die voorvork nog ? 25 eypo.

velgen, geeltje p/stuk.
 
Last edited:
Een cilinder van 1000km die altijd goed is gesmeerd en warm gereden heeft helemaal geen krassen. Heb je pics van die cil? Misschien heeft een vriend van me interesse.
 
Originally posted by SRurbanKID
mwah, vrijwel is wat anders dan helemaal geen natuurlijk, kerl.

Daarom ook mijn post, ik vind het namelijk beetje raar dat er iig wel krassen in zitten ondanks dat het ding maar 1000km heeft gereden met goede smering. Maar alsnog, heb je picS?
 
dr 70

hallo, iok ben zeer geinteresseerd in je dr70, als ie goed heeft gel;open onder ej scooteer wil ik hem zo snel mogelijk kopen. reageer ff of mail ff op fatalbreaker@msn.com tevens msnadres.

Graag snel antwoord,
justin
 
Re: dr 70


DR70 en 17,5mm carb verkocht aan DJ, de rest is er nog, kzal mn eerst post ff editten.
 
ey,

ik heb misschien wel interesse in die Bida S2, mits ie er nog is natuurlijk.
T is toch een goede uitlaat voor een Dr70. Jij had 'm er toch ook onder?
 
Status
Not open for further replies.